Aixo fa oi!!! 5/9/06

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
Plomer
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 01, 2005 0:00

ei estavem jugant dia 5 de setembre jo anava amb en paye i jugavem contra en limon i en penjat49. I sa reiniciat tot joer aixo no se val anavem guanyant i aixo no pot ser anavem juanyant i aixo no pot ser em perdut u joc aixo fa oi!! si podeu fer algo a canvia vos agreideria moplt pero ke sapigueu ke estic molt enfedat!! Demanaria ke faceu algo a canvi! gra6!
jaroma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 37
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

BONES PLOMER.

Lo primer es dirte que aixo que t'ha passat a tu ens ha passat cualque vegada a sa majoria d'usuaris i no ens podem enfadar, segur que cualque dia te torna passar i els perjudicats seran els contraris.

Peró si voldria dirli al jefe, i segurament ell ja ho ha notat, es que quan hi ha molts d'usuaris ( dia 5 de sept a les 10 ) sa página falla, o no te deixa entrar o els que son dins els treu etc.

Be, Mestre Obrador a fer ancara més feina.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones trucadors,

Es vera que ahir es programa fallava, a jo me va treure també d'una partida, i a unes altres que mirava, els va passar lo mateix. Tot i això, no es motiu per dir que "això fa oi". Lo que hem de fer es donar ses gràcies a n'Obrador i companyia per fer tanta feina com fan, i si qualque pic es programa falla, paciència i ja jugarem un altre pic, que tots els problemes siguin com aquest !.

Salut i sort
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bones...

Plomeeeer, no siguis tan irat, home! que tampoc ens hi jugam cap cortó!

El problema de quan hi ha tants d'usuaris es, possiblement, que el servidor es saturi, també he comprovat que segons quins dies, la connexió Mallorca-Atlanta és una mica dèbil (el servidor està a Atlanta). Crec que es solucionaria el problema si poguessim contractar un servidor a Europa, que està més prop i els temps de resposta d'internet són bastant millors, el problema és que els preus són molt més alts a Europa que a EEUU, i com ja sabeu, la pàgina no treu massa beneficis, de moment :roll:

Vos demanaria paciència, de moment, mentres miram d'arreglar-ho.
XorreC
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

per l'amor de deu, sr obrador sols no has de perdra temps en contestar aqueis tipus de missatges, per favor plomer no siguis aixi,!¿com t'atraveixes e queixarta d'aquesta manera!!?

SI ES MEU PADRI AIXICAS ES CAP!!! NO ENTENDRIA RES.

PD: el kefe obrador, tot el que fa eu fa be i si no li fa, eu pareix!!!
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

vadew Xorrec......aixo es fer be sa pilota....ke vols ke et doni l'amo i un 7 sempre.......
jajajajajaja

obrador.....jo tb pens el mateix ke en Xorrec.

8) un saludo.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bé jo diré sa meva també.

Xorrec, N'Obrador com boN Kefe aducat i valent qu'es, contesta tot el que li demanen.

Collonsdepuput no tenies res mes a dir que si en Xorrec feia sa pilota, jejejeje. i tu que no li faries sa pilota a nes Kefe, si sempre et donás Amo iamb set, i millor si fos una marilla acompanyada amb llengo per demanar QUE NO QUEDI .juajuajua

Veritat es una. un deu(10)excelent per N'Obrador per s'aguanté que té amb noltros. 8)

Bé lo correcte es tenir un poc de paciencia amb tots i per tot, i res més a pasar-ho bé.

Plomer no et preocupis, qui mas qui menos ha tengut serios problemes de desconexions, perdua de punts, emprenyades, etc. no pasa res i recorda.

Qué "Es figueral de sa padrina" no esta en joc, es una diversió.

A n'es Bar es pitjor no sa penja s'ordinador, pero a mes de perdre i agontar se coionades des contraris has de pagar es beure, jajajajaja. :D

Bona nit o Bon día.

:P :P xisco :lol: M A S E T :P :P
Respon