Usuaris amb múltiples comptes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

hemoal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dj. maig 11, 2006 0:00

be com k veig k aki tothom publica coses k han pasat fa un parell de mesos, jo tambe en publicare una...
va dedicada en el senyor mcenroe
jo vaig dir k no me ficaria amb polemiques i coses dakestes pero a vegades ti veus obligat...
bueno te volia demanar una cosa mcenroe esper k la me contestis.
lo k te vull demana es sobre es TORNEIG DE TRUK
hi va haver un parell de jugades k no me varen agradar genssssssss!!
resulta k el senyor mc enroe envida fora k el seu company li hagues dit, el sr mcenroe juga dos negres i vaig pensar deu haver envidat en pocs pero be... i resulta k a shora de mostrar envits el sr jaroma sen treu 34 a primera ma!!!! no se com es possible aixo, un diu pot ser casualitat pero no nomes va ser un pic era sovit... pero jo no vaig dir res!!! me reve ara pk ja k el sr mcenroe retreu coses de fa tant de temps pues he dit, jo tambe aprofitare, no dic k hagueu fet trampes, pero magradaria mexplicasis com ho feis en aixo, pk segons vaig veure no va del tot malament.

adeu, i salud
hemoal l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 17, 2006 15:10, en total s’ha editat 2 vegades.
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

molt be hemoal,
a mi me coneixen , a tú no.

Ja t'ho he dit tot.

ja ens veurem.

I com he dit abans sense rencors.
Vaig a dinar , que sa dona m'espera.

adeu
pentazocina
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 0:00
Ubicació: Petra

Bones d 9

Primer d tot dir-li a nel senyor mcenroe q jo tampok tenc records d'aquest dia. Com ja he dit tb sok en dermovagisil. A més m'extranya q diguis q n'hemoal t'insultava i jo et defensava, quan n'hemoal i jo som grans amiks. N t'estik diguent mentider, pero ara mateix n em sona gens i dubt molt q t'insultes tant com tu dius... I en relació amb el q es diu aquí del torneig, n vuldria posar en dubte sa vostra "legalitat", pero jo vos vaig mirar 1 estona i tb vag veure més d1 pik k envidaves amb es envits des company fora q ell et digues res, i seria coincidencia si s'altre en dugués 34 o 35 i estigues esperant, pero no amb 32 i tu siguent peu... Jo n hi pos sa mà a n'es fok, pero ja k axo va pasar n fa gaire i sa meva memori fins aki hi arriba, doncs ho dik...

A tú maset et diré q per akí a ningú li interessen es punts. Q va! Punts? Ningú en vol! O bé, aixo es lo k diuen tots i molts posiblement per kedar bé... És vera q hi ha gent molt apreciada per aqui i segur q li és = es punts q duguin. Pero n'hi ha d'altres q diuen q es punts n son importants, i después les veus fent coses q n farien si fos axi... Un dia vag veure a n'el senyor Jordi_pujol guanyant 1 truk. En es darrer cantó es programa va fallar i la meitat dels jugadors van caure. Pero n'hi va haver un q n va poder tornar, i el senyor jordi sapiguent q era un fallo del programa n va voler cancelar aixi i tot, perq li feia rabi n endurse'n els preciats punts, o q s'altre n en perdés cap. I com ell molts altres! Aixo seria comprensible si es tractes d'un nou usuari es q ha perdut la conexio, perq ki sap, pero siguent un usuari ben conegut es extrany q n cancelas. I quan dius q a vegades n s'asseuen a una taula n per por d perdre punts, sino per desconfiança, jo te dik q tb és així, pero sol ser més per s'altre motiu k per res. I si és per desconfiança com tu dius, en tot cas tendran por d q fent mangarrufes o lo k sigui lis llevin es punts n? Aii punts punts punts...

Au venga llenya!!!

pd: esper q facem un altre sopar aviadet en el q tots hi poguem asistir i meam si feim un pok ses paus q al cap i a la fin n som tan dolents... :wink:
jaroma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 37
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

Bones a tots, M' havia fet la promesa d' oblidarme d' escriure al forum, i només vull dirli a nen Pedrito "ja que ell m' anomena" que en cap moment li ferem cap trampa, si es vera lo dels envits i també record el seu comentari, peró com tots sabem hi ha moltes maneres de fer senyes i noltros com tothom tenim les nostres, que simplement ens feim hem el teclat, per tant Pedrito si aquell dia te gonyarem va esser per s' hort, per cartes o per habilidad i no per lo que puguis pensar. UN SALUDO.

I ja que hi som diré la meva respecte al tema dels nicks.

A mi de moment me basta el meu, m' agrada que cuan me conect els altres sabin qui som, pero si cualcu en vol mes i no en fa mal us per mi perfecte, Lo dels insults me pareix molt mes greu, ni ha un parell que per desgracia a ca seva no els han ensenyat educació, peró com deis lo millor es no entrar ni amirarlos.
pedrito
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 0:00

bones una altra vegada

M'alegra veure jaroma q com a mínim tú reconeixes q hi havia senyes diferents per enmig... I ja q en xerres m'agradaria proposar 1 debat: pensau q és legal fer-se senyes diferents d les q s'han establert arbitràriament? N dik q estigui mal fet jaroma, ja q n sou l'únika parella del torneig q es feia senyes rares, però hi ha gent q pensa q això és fer trampa. Un dia vaig llegir per aquí mateix, crec q ho va escriure el senyor tolls ara n ho se cert, però va dir q varen descalificar una parella d'un torneig per fer-se senyes rares. Per tant n som els úniks q pensam q això n és correcte. A més, per aquí deis q tenir diferents niks crea desconfiança.... I n crea desconfiança sabre q hi ha parelles q es fan altres senyes? A jo com a sa majoria d sa gent veure q es fan senyes diferents me posa molt nirviós. Alomillor es dia q sa meva parella i jo tb ens facem senyes rares alomillor canviaré d'opinió, però ara per ara no.

I en relació a lo k dius tú mcenroe, a mi n em sap gens d greu q em conegueu, n tenc res q amagar. Haguesim vengut a sa 1a reunió encantats, sino fos perq érem a Ariany jugant 1 torneg amb els senyors Bernatmano i Gordo, i a ells n els hi hem causat tan mala impresió crec, i ells ens han caigut benísim a nosaltres. Ja ens coneixerem a n'es pròxim sopar i si a cas ja et demanaré disculpes si és vera el q tú dius.

Au salut i adew
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

bones hemoal

Com que en jaroma supòs que ja t'ha contestat a sa teva pregunta,
per jo ja ho podem deixar fer.
Tan mateix seria un mai acabar, però pareix mentida que ja siguin dos els que hagin perdut la memòria.
Res, ja esta bé així

au, a seguir fent trucs que es mes divertit que discutir.

salut i sort
DAVOR
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dg. abr. 23, 2006 0:00
Ubicació: Ses Salines

Jo tambe vull dir sa meva:Хорошие во все. Это шутка, которая потратила вас. Не сердитесь со мной. Я немного он считает. Ja, ja, ja, ja, ja, Все время ты потерял, чтобы это переводить? И ты не думаешь, что в этом времени, такой прекрасный, ты мог бы сделать другую вещь, чем выливаться этот текст. Приходите человек видься в игрение truc puñetera ты видишь!!!!! Бог охранял тебе много лет и хорошие.
Asis per llegir-ho. Si no enteneu qualque cosa ho deis. Pau i amor.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Davor bones tardes.

Tens tota sa ravo del món en lo que dius, pero lo que no he entés masa bé es aquest Ja,ja,ja,ja que hi ha escrit per enmig, no veig lo que vols dir.

Bé o no ho entenc, perdona.

En lo darrer esta bé : Hagui PAU nois.

Salut i força.

:P :P xisco M A S E T :P :P
Puigverd
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: dg. juny 04, 2006 0:00
Ubicació: Puig Verd (Felanitx)

El gran problema dels múltiples nicks és que s'en faci un mal ús.
Certament, com tots sabem, hi ha jugadors amb l'únic desig de trobar-se al top ten. La manera d'aconseguir-ho és igual. I la manera de desbancar- ne un que es troba a dalt també.
Segurament justificants per tenir varis nicks n'hi ha molts però jo en vull citar alguns que crec quer demostren que es pot fer mal ús d'ells
- Certament hi ha certs truquers que cal evitar, per que tenen mals modals, per que mal contesten, per que si perden s'enfaden ..., jo en coneg un parell i per tant si els veig els evit. Si es posen un altre nick ja no els pots detectar.
- Aquells que desitgen introduïr-se al top ten i a la fi ho aconseguiexen després s'els veu jugar molt poc amb el nick del top ten (per por a sortir). Si tenen un altre nick amb el que jugar ja només cal que facin una partideta cada 15 dies amb algun company per mantenir-se a dalt. El top ten hauria de ser un continu entrar i sortir i tots veim que nigú es mou de dalt, ni tant sol fan partides per por a perdre.
- Si vols fer perdre punts a algun contrincant que es troba ben situat entres amb un altre nick sense preocupar-te el fet de perdre punts.
- No vaig poder arribar d'hora al sopar de truckers però sí que vaig venir després amb la il·luisió de coneixer a aquesta gran família. Ara ja se qui són collonsdepuput, espardenya, Pere, Sonsesfestes, toninaina........ i tants d'altres, ido per que canviar-se el nick si no és per que no els coneguem quan jugam plegats, per poder fer embustes o artimanyes.
Tots els motius que aquí heu donat per tenir dos niks a mi no em serveixen. No m'han convençut.
Sé, per que he parlat amb n'Obrador, quants de forats ha hagut de tapar per que hi havia gent que en feia mal ús del programa. Cada cop que en tapava un el sortia un altre. Hi ha gent disposada a tot per poder trobar-se a dalt i això no ho canviarem.
Sort a tots i totes tengueu un nick o més d'un.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Això s'ha desviat, aquí el qual es barallava era jo i Pedrito. A veure si tornem a dirigir el fòrum. Això no pot ser. Ja, ja, ja. Ah!, per cert Pedrito avui m'assabentat que volies barallar-te amb un Bujarro, ja,ja
Puigverd
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: dg. juny 04, 2006 0:00
Ubicació: Puig Verd (Felanitx)

Jaume, per què no fas una enquesta entre tots els truquers per sabre quants n'hi ha a favor de tenir només un sol nick i quants de tenir-ne varis.
Només per curiositat. Igual que feis amb els ingredients del pamboli.
Només un vot per truquer.
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Benvolgut Puigverd,

Hi ha gent que diu que no mira els punts a l'hora de jugar, i per això li vaig proposar a n'obrador que la sala del Torneig es convertís en una sala on poder jugar sense punts.

Però resulta que, volguem o no, hi ha punts en joc, i hi ha un Top 10, i si tot això hi és deu ser per qualque cosa, no? La finalitat és que, a més de passar-t'ho bé jugant, arribis al Top 10. Això és com el parxexi, que jugues per a passar-ho bé, però la finalitat és entrar les 4 fitxetes al centre abans que els altres, ... o no??
Bé, idò aquesta és una de les causes que produeixen l'efecte de creació de nous nicks, ... EVIDENTMENT!

Però n'hi ha d'altres.

Si a totes les partides es jugassin 12-12 punts tampoc hi hauria tants usuaris amb diferents nicks. El fet que varii la puntuació fa que ara mateix jugar una parella com jocfora-secretari, o samadona-queralbs, per exemple, sigui pràcticament impossible, perquè aquestes parelles exposarien 20 punts per poder-ne guanyar 4. I si els agrada jugar plegats és una llàstima no poder-ho fer.
Això dels punts variables per partida estava bé abans, quan si guanyaves a un Top 10 eres recompensat amb més punts, però ara un que en du 1480 pot ser un Top 10 amb un altre nick. Per això, si totes les partides fossin de 12-12 punts, ens estalviariem molts nicks i molts problemes.

Aquest és un tema (el de la puntuació) del que ja fa estona que se'n xerra, i se n'ha xerrat molt. No queda més remei que acceptar que sigui tal com és, com l'ATP, que diu n'obrador, però també és hora que s'accepti que cada usuari tengui els nicks que consideri oportú. Per què no? te record que això és una pàgina web i un joc virtual, i si un vol veure la cara del qui juga amb o contra ell, sempre pot anar a un bar.

Au, que avui ja he escrit abastament.
Salut i sort.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola a tot@s

100 x 100 dacord amb en Queralbs, com sabeu jo solia jugar molt amb en Toniadrover, (i ho seguiré fent), pero es una pena que si perds 3 partides seguides, mes o manco 60 punts perduts, i per tornarlos a tenir, n'has de guanyar al manco 10.

Com be diu en Queralbs si la puntuacio de cada truc fos 12/12, aixó no pasaria ja que si perds un truc i després en guanyes un altre, te quedes com estaves.

Salut i a fer trucs que es lo que mos agrada e il.lusiona.
Respon