cuant perds sa conexió

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bon Vespre a tots.

I per tu Obrador a més de un bon vespre te donaré un poc de feina, que crec que será positiva.

Bé fora romanços i t'esplicaré un poc s'asunto de que va. Fa dos disabtes que em va pasar per dues vegades consecutives i en dues partides diferents perdre sa conexió, perdent com es de suposar 48 punts, no es raro si en tenc pocs. :lol: :lol: que hi em de fer, bé es cas no vos penseu que es per recuperarlos, no me fan falta, de un bon caramull d'euros si que en podem parlar.

Es cas es que un des meus companys podia cancelar perque anavem devant i no ho va fer, entrant un altre al meu lloc a n'es segon cantó i en bona puntuació a favor. Jo no se si havia acabat es temps per tornar entrar o no, sa questió es que hi havia un altre usuari asagut, tampoc cap problema hi veig fins aqui.

Pero si que crec just a n'aquests casos, i sentint molt per es company que queda totsol, i a mes si van devant que no pugui gonyar es punts. pero ja que es qui ha sortit ha perdut es punts de sa partida, no veig just que un altre usuari fent dues rodades s'embutxaqui uns puntes de regal.

Crec més just i paciencia per tothom, tornar començar una partida de ben nou, que a n'es qui ha tengut sa desgracia per mala sort ja li toquen es marcador.

En poques paraules crec oportu si un usuari no pot tornar amb el temps reglementari, marcadors a zero. :arrow: se torna a començar, se fan ses presentacions preliminars, se desitja sort, cuatre conyes i tan amics, que es un joc.

Com veureu men fot des punts, pero ara no tenc son i trob que lo just, just es. :roll: A vegades masa estret pero cau bé.

També diré que amb so primer usuari company que en va pasar aixo no me vaig emprenyar perque no va cancelar, cuan vaig comprovar qu'era es primer dia que jugava i sa primera partida, mala sort, no se si era nou o repetia amb un altre nick, tant me fa.....

En so segon ho deixaré corre m'estim més no opinar, cadesqu tendrá sa conciencia com vulgui o pugui. :lol: :!: :roll: :?:

Bé no m'allargaré més que es llençol es curt, aqui tens una opinió i una questió a resoldre, pots esperar un altre día que ara es tard i es hora de anar a jeure, pero jo content ja he dit lo que trobava.

Adeu i dins un altre

:lol: :lol: m a s e t :lol: :lol:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola i gràcies per la intervenció. Vet aquí la meva opinió:

En primer lloc, un usuari només pot entrar a una partida començada quan han passat els 200 segons reglamentaris, no abans.

Quan el tema de reiniciar les puntuacions o no... es difícil, jo hi veig avantatges, i també qualque inconvenient com el que expliques. l'Avantatge més gran és quan el jugador que surt ho fa voluntariament perque no vol perdre o s'ha emprenyat i sen va, llavors la possibilitat de poder continuar la partida amb un altre jugador la veig justa. Aquesta regla ve dels inicis de retruc quan era difícil concertar partides i era una llastima haver de començar-ne una de nova, pot ser però les coses hagin canviat i haguem de fer un pensament,

M'agradaria escoltar les opinions de més usuaris abans de prendre una determinació.

Salut i bon truc!.
josepmir
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 23
Membre des de: dg. jul. 24, 2005 0:00

El que passa és que moltes vegades els jugadors, abans d'entrar demanen la puntuació, i si sa partida està començada ja no volen entrar.
Si entren fora demanar i sa partida està començada moltes vegades s'enfaden i "obliguen" a recomençar-la. Si els altres no ho volen ja hi ha lio montat. Crec que estaria bé lo que ha dit en Maset.
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

no tenc opinió però m'agrada

"un minipunto para ezta propuezta".

Si si, ezo, po la zombra!!!
quel
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 0:00

En Maset trop que te raor. No es el matés haver de guanyar-te dos cantons que no mes uns grapat de punts. Crec que actualment son molts de jugadors i ben be es pot començar una nova partida. Pot haver-hi qualcú que ho faci per voluntat pròpia, però penso que son pots, es mes problema les vegades que falla la maquina, com be saps no sols que te treu de sa partida sinó que no te deixa entrar abans des 200 segons, no se si això se pots sabre si es voluntari o no però convindria cercar solucions perquè no parsi tan sovint. Si tots fóssim companys no caldria cancel•laríem i ja esta però com ni ha que pensen amb es resultat envers al plaer de jugar un truc amb amics passa això.

Au Obrador :idea: a cercar solucions.
Salut i força.
Quel
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bon vespre a tots altre vegada, bé s'hora que es no sé si dir bon día.

Gracies per aquest recolçament incondicional que heu aportat, tot sigui per es bé des truquers. :roll: :wink:

Tot sigui per donar un poc de feina a n'es KEFE :roll: No es ver, tot sigui per millorar i poder disfrutar un poc més de aquest "primer invento del siglo".

Bé ara que hi pens OBRADOR, si que tenc una proposició que a lo millor si "tatrevés" sera un poc de feina, jajajajaj. :roll: "aiva la propuesta": :wink:

Perque no crees una sala per fer: un "mano a mano" un contar un, ho veig divertit, a lo millor a algú li agradara sa meva proposta.

Bé si no vos agrada no pasa res, pero no tireu tomatigues.

Au ido :twisted: :twisted: , "aqui queda eso", idees que no en faltin. :P

Adeu i fins un altre.

:mrgreen: _ :mrgreen: _M_A_S_E_T_ :mrgreen: _ :mrgreen:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

:lol: :lol:

Totes aquestes idees son bones, el problema és el temps que tenim per programar :wink: que és mooolt limitat.

Però be... anirem fent, gràcies.
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

jo trob que ahuria de sortir una pantalleta que demanas si els jugadors acepten o no que entri un nou jugador perque de vegades un perd la conexio i es passen els 200 segons pero tu saps que aquesta persona tornara llavors es seu un altre i ja tha fotut :D :D
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

A veure,

Només un aclariment, perquè ho he parlat amb en maset (berenant, que és quan millor s'entenen), i amb tot el que ha escrit, el que realment interessa és que NO sempre que un surt d'una partida de forma involuntària, no es deixa entrar un altre jugador fins en haver transcorregut els 200 segons. A ell li ha passat, i jo ho he pogut veure en d'altres casos, que un jugador surt, i abans de transcórrer els 200 segons n'entra un altre.
A vegades deixa entrar i altres no, ... no sé per què. Potser que sigui una errada del programa? o potser que depengui de si un ha sortit de manera voluntària o involuntària?

Ho sabeu, mestre obrador?

Salut i sort, truquers :wink:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Hola, idò ve l'aclariment: teòricament no toca deixar entrar mentre no hagin transcorregut els 200 segons, per tant si així ho deixa fer és una errada del programa.

Ho revisarem.
Gràcies.
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Jo també dono el meu vot al maset. Trob que seria una bona proposta, la qual ha plantejat al principi. I moltes gràcies pels 3000 punts de regal Obrador.je,je no ho tornaré fer BUUAAAAAA!!!!!
Respon