I per tu Obrador a més de un bon vespre te donaré un poc de feina, que crec que será positiva.
Bé fora romanços i t'esplicaré un poc s'asunto de que va. Fa dos disabtes que em va pasar per dues vegades consecutives i en dues partides diferents perdre sa conexió, perdent com es de suposar 48 punts, no es raro si en tenc pocs.

Es cas es que un des meus companys podia cancelar perque anavem devant i no ho va fer, entrant un altre al meu lloc a n'es segon cantó i en bona puntuació a favor. Jo no se si havia acabat es temps per tornar entrar o no, sa questió es que hi havia un altre usuari asagut, tampoc cap problema hi veig fins aqui.
Pero si que crec just a n'aquests casos, i sentint molt per es company que queda totsol, i a mes si van devant que no pugui gonyar es punts. pero ja que es qui ha sortit ha perdut es punts de sa partida, no veig just que un altre usuari fent dues rodades s'embutxaqui uns puntes de regal.
Crec més just i paciencia per tothom, tornar començar una partida de ben nou, que a n'es qui ha tengut sa desgracia per mala sort ja li toquen es marcador.
En poques paraules crec oportu si un usuari no pot tornar amb el temps reglementari, marcadors a zero.

Com veureu men fot des punts, pero ara no tenc son i trob que lo just, just es.

També diré que amb so primer usuari company que en va pasar aixo no me vaig emprenyar perque no va cancelar, cuan vaig comprovar qu'era es primer dia que jugava i sa primera partida, mala sort, no se si era nou o repetia amb un altre nick, tant me fa.....
En so segon ho deixaré corre m'estim més no opinar, cadesqu tendrá sa conciencia com vulgui o pugui.

Bé no m'allargaré més que es llençol es curt, aqui tens una opinió i una questió a resoldre, pots esperar un altre día que ara es tard i es hora de anar a jeure, pero jo content ja he dit lo que trobava.
Adeu i dins un altre