Meam aquesta bona gent de saltre pedreta flotant que no trobau que podrieu fer una trobadeta ,jo que se per finals de agost o dins es setembre nose mem si vos animau i feis algo no
si es per juliol millor que hi sere per menorca pero bueno sempre un se pot escapar colque dia
A jo m´encanta s´idea....és ver que son dates dificils per tots els que feim feina de temporada, però si trobam un rinconet seria perfecte:8:8
Si mos posam d´acord en una data podem començar a arrancar motors i moure fils.....
Bernatttttttttt ara pots ben venir en barcoooo que la mar estara quieta
A Menorcaaaaa tots a Menorcaa!!!!!!!!
Ara faré propaganda, no sé si es pot fer... però bueno, a Cala Rajada ja es possa en marxa dimecres el vaixell Interilles que fa la ruta Cala Rajada - Ciutadella en una hora amb la mar calma, en tres quarts d'hora amb la mar super calma, així que no hi ha gaire excussa per no anar!!!!!!!!!!
cocs ha escrit:Meam aquesta bona gent de saltre pedreta flotant que no trobau que podrieu fer una trobadeta ,jo que se per finals de agost o dins es setembre nose mem si vos animau i feis algo no
si es per juliol millor que hi sere per menorca pero bueno sempre un se pot escapar colque dia
________
PROTEST!
Mikel te agaf sa proposta, mirare de parla en uns cuants k conec de Menorca (perdi, krus, fosc, sismes, viciada, subaida) per veure si podem organiza alguna trobada. Vos anire informant, pero s'any pasat o varem mira de organiza i habia problemas de feina (temporada d'estiu), pero be mirarem k es pot fe.