No ho puc entendre

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

JO ESTIC BEN TRANKIL. I FA ESTONAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAJAJAJAJAJ.

AU SORT, A NEL MANCHESTER :few: :few: :few:
Imatge
Etoo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 20
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 0:00

1. Totalment a favor de na maria.
2. Totalment a favor de namarlon.
3. Que CCR ha gonyat molt no ho creuen mes que 2 o 3 persones (potser dos o 3 jugadors mes en es dia)xDDD
4. Que a CCR es juga el millor truc virtual del mon una sola opinió(molt chistosa per cert).
5. Recolsament a na mariposa. Namarlon no calla ni d'avall s'aigua!!! Però que podem fer? Paciència!!!xDDDDDDDDDDDD

Sa meva opinió sense anims de ofendre.
RETRUC.NET HA MORT!!!!!!!!
Etoo
Truquer novell
Truquer novell

Per cert, jo he estat CCR fins que me vaig cansar de pagar per avorrirme.
mariflor
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 72
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 0:00
Ubicació: S'Estanyol

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: gracies etoo :uep: :uep:
Sort que ni ha uns cuants que m'apoien, aixi veig que no he dit es desbarat tan gros...
A per Roma!! :uep: :uep:
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

ayayay... AQUI HAY TOMATEEEEE :mrgreen:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Esa mariaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! :uep: :uep:
ESE ETOOOOOOOOOOOOOOOOOO (el niño de mis ojosssssss!!!!) UN BESOOOOOO!!!!!
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

Per cert, jo he estat CCR fins que me vaig cansar de pagar per avorrirme.
mem etoo,per tu avorrirte es jugar un truc amb rialles,companyarisme,sense insultar ni faltar es respecte a ningu???Es veu que si.
Etoo
Truquer novell
Truquer novell

caimarienca pareix que tenguis comisio i tot de sa manera que defenses ccr. veig que ningu pot defensarho sense que surtis tu al pas.... no se jo que pensar... quant te donen, noltros te donarem mes no passis pena.
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

a mi gracies a deu no me falta de res.Contest el que vull quant trop que ho he d fer,els que feis comedi xerrant per aki sou voltros.Aixi que no me venguis amb tontaries,que si per cafe estas acostumat a enriurerten de tothom no vol dir que per aki tambe ho puguis fer.
Jo puc escriure per aqui amb sa cara ben alta pq no he insultat ni faltat es respecte a ningu ja que afortunadament tenc una educasio.
Etoo
Truquer novell
Truquer novell

si. se veu que tens molta aducasio.... pero gracies a deu jo tb la tenc i tambe estic amb es dret de escriure lo que pensi sense que tu hagis de sortir a atacar-me. Crec que no te falt en es respecte diguent que sa pagina ha mort aixi que no me tanquis sa boca a la força si "s'aducacio" t'ho permet.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Mollero ha escrit: PAZ I AMOR... I RETRUC A L'ORDENADOR :uep: :uep: :uep:
POS ESO :few:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
Madri
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 29
Membre des de: dt. jul. 08, 2008 0:00

Buenos dia a todos!!! Yo no tengo tan informacion para decir si hay más o menos usuarios en CCR,pero lo que tengo clarisimo que antes en la página habia muchisimo más movimiento tanto de jugadores como de partidas casi 14 horas al dia y ahora basta que te conectes de 18.00 a 22.00 por que antes es imposible jugar un truc.Si la gente cree que por que se juegan 3 partidas más al dia en CCR esto ESTA MEJORANDO :hand: :hand: :hand: :hand: creo que están equivocadísimos. ME DUELE DECIRLO PERO RETRU.NET = ES UN DESIERTO. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

nose com putes arribau a n'aquests extrems

pero pareix ke eu oblidat ke aixo no es mes ke una pagina d'internet on se pot pasar una bona estona, coneixer gent i jugar a truc

i en canvi s'ha convertit ( i akest fil u demostra molt be) en una pagina on la gent espera ke colcu digui colca cosa per saltar i fer atacs personals

i no mescleu pus amb caragols, si estau emprenyat a la vida real o vos molesta colca cosa procurau ke no influeixi per aki, ke aki ni politica, ni dictadures ni pollades, es una pagina d'internet sense mes complicacions

P.D. aixo no va per ningu en particular, va per tots en general, aixi ke ningu se senti mes aludit ke un altre, vos i donau tots per igual i aixi mew podeu atacar tots per igual :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:

SALUT I RADICALISME (i un parell de porrets, ke per aki pareix ke fan falta)
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Jo he jugat amb n´etoo partides divertides,en companyarisme i sense insultar,m´ho he passat benissim amb ell.
També he tengut partides mogudes amb ell,xro normalment ha estat en gent k no s´ha comportat i k ha insultat primer,o les típiques amb els valencians,k aqui nedavem tots.
N´etoo ha entrat aquí ha donar la seva opinió, i ja l´hi has botat damunt.Podser ell no sigui normalment politicament correcte,xro és aixi i a mi m´encanta.I per una altra banda no veig k hagis criticat en cap moment a ayayay,i realment es primer escrit k va fer i k ha va obrir akest debat,molt correcte no ho era.Hauriem d´esser un poc més neutrals.
Ni es bons són tan bons, ni es "dolents" som tan dolents.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

Pero etoo quantes vegades he entrat jo a nes puesto des que ha abandonat sa partida estant tu jugant?o en paketee que hem crida pes messenger quan colku abandona una partida perque jo vagui a acabarla i no haguin de cancelar.
He aqui lo que me la sua a mi es GRI,si estigues jo pendent des GRI pues diria jo que no vendria a perdre es 0,80 o lo que sigui, no trobes?
A nes meu veure es aixo es lo que se vol erradicar pues els abandonaments,els insults i faltes de respecte que hi ha durant una partida a sala cafe,tampoc veig molt normal haver de fer pagar a tot deu per jugar,cosa que no crec que vulguin fer pero bueno des seu pa faran sopes diuen,ara be pues jo me pos a nes vostro puesto i ho veig igual que voltros tan tu com na maria com en paco....Lo que vol donar a entendre na caimarienca pues crec que es aixo,que a sala CCR pues aixo no passa,aixo de abandonar una partida o insusultarte pues no sol passar
Ara be jo,a nes meu veure feria una cosa:
Tornar posar a tots GRI.
AMB UNA CONDICIO QUE VEIG MOLT REONABLE I MOLT EFICAS :think: PUES AQUELLA PERSONA QUE FALTI ES RESPECTE,INSULTI O ABANDONI UNA PARTIDA PUES SE LI LLEVI ES GRI I ESTIGUI PUES UN MES SENSE GRI,DESPRES SE LI TORNI POSAR I SI HI TORNA CAURE PUES FER-LI EL MATEIX UN ALTRE MES SENSE GRI I A LA 3ª PUES TARJETA VERMELLA I FORA GRI

PD.etoo i caimarienca enga que no hem de interpretar malament ses coses igual he fet jo antes :study: i ses coses san de poder dir sense ofendre a ningu i sempre se poden arreglar xerrant :study: :study: O no maribel?
U_Rodolet ha escrit: i un parell de porrets, ke per aki pareix ke fan falta
:study: :study: :study: au i ja pas de xerrar mes per aqui redell pus forum aixo son maldecaps redell estem tots sonats
________
PROTEST!
Bloquejat