Pero etoo quantes vegades he entrat jo a nes puesto des que ha abandonat sa partida estant tu jugant?o en paketee que hem crida pes messenger quan colku abandona una partida perque jo vagui a acabarla i no haguin de cancelar.
He aqui lo que me la sua a mi es GRI,si estigues jo pendent des GRI pues diria jo que no vendria a perdre es 0,80 o lo que sigui, no trobes?
A nes meu veure es aixo es lo que se vol erradicar pues els abandonaments,els insults i faltes de respecte que hi ha durant una partida a sala cafe,tampoc veig molt normal haver de fer pagar a tot deu per jugar,cosa que no crec que vulguin fer pero bueno des seu pa faran sopes diuen,ara be pues jo me pos a nes vostro puesto i ho veig igual que voltros tan tu com na maria com en paco....Lo que vol donar a entendre na caimarienca pues crec que es aixo,que a sala CCR pues aixo no passa,aixo de abandonar una partida o insusultarte pues no sol passar
Ara be jo,a nes meu veure feria una cosa:
Tornar posar a tots GRI.
AMB UNA CONDICIO QUE VEIG MOLT REONABLE I MOLT EFICAS

PUES AQUELLA PERSONA QUE FALTI ES RESPECTE,INSULTI O ABANDONI UNA PARTIDA PUES SE LI LLEVI ES GRI I ESTIGUI PUES UN MES SENSE GRI,DESPRES SE LI TORNI POSAR I SI HI TORNA CAURE PUES FER-LI EL MATEIX UN ALTRE MES SENSE GRI I A LA 3ª PUES TARJETA VERMELLA I FORA GRI
PD.etoo i caimarienca enga que no hem de interpretar malament ses coses igual he fet jo antes

i ses coses san de poder dir sense ofendre a ningu i sempre se poden arreglar xerrant

O no maribel?
U_Rodolet ha escrit:
i un parell de porrets, ke per aki pareix ke fan falta

au i ja pas de xerrar mes per aqui redell pus forum aixo son maldecaps redell estem tots sonats
________
PROTEST!