Avui he entrat en la pagina, hi he pogut comprobar que han desaparegut els punts de gri, ara ja no sortixen al costat del meu nom.
La veritat es que te la seua cosa positiva, ja que abans el tindre punts agobiaba ja que si no entrabes tots els dies i feies alguna partideta, ten restaba, ara ja no estas obligat a entrar tots el dies i jugar.
Supose que aixi me podre desabituar, i llevar el mono, ja que abans entraba de mati, de vesprada i de nit, per el alicient del punts i per a que no restes, ara entrare una o dos vegades a la setmana, sense presa i sense agobio, fare una partideta en els amics de sempre i ja esta.
Gracies mestre obrador, per haberme rehabilitat.
Ja ha desaparegut els meus punts
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Redeu, Parle, ara tot serà diferent, no et trobarem tots es dies a tu i a en Xerret fotent-nos per es grii,
La veritat és que jo també entre menys, encara que sa solució es fer-se CCR
així que a estalviar tots. Per cert, no et penses que sa puntuació no baixarà, perquè si perds encara que no veges es grii aquest hi baixarà com sempre, no? 
QUE LI DIU U CEGO A N'ALTRE CEGO: ESCOLTA, TU T'HI VEUS???

QUE LI DIU U CEGO A N'ALTRE CEGO: ESCOLTA, TU T'HI VEUS???

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Me pense que si, el gri encara que no siga visible seguira el seu cami,cego ha escrit:Per cert, no et penses que sa puntuació no baixarà, perquè si perds encara que no veges es grii aquest hi baixarà com sempre, no?
aixi que aquells que estau indesisos, no tardeu a abonarse o es trobareu
sorpreses.