No ho puc entendre

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

namarlon ha escrit:Ara k lo meu si k es raro kefeeeee!!!!!!Me deixa juga a herbes,i si vaig a usuaris inscrits posa k no sonc ccr, i no me deixa mirar ni ses darreres partides ni res.No ho entenc.Darrerament no entenc res,xD.

que ten records que a nes nick namarlon el vaig convidar a 10 partides :think: :think: per aixo no ho deus poder veure ni partides ni res :drool: :drool:

________
PROTEST!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

crec que això de aver fet el grii de pago a estat una bona idea, perque la gent ja s'ha posat a pagar hem sembla!!
o com a minim e sentit a dir<.
jo ara pagare..
vaig a posar 30 €
e aorrat 30 €i...
jajajajaja
a pesar de que hi ha agut critiques.. esta bé
per cert.. molt bona lo de en pepito grillo xD
i ara que hi haurà doberets.. :few: :few:
meam si surten noves coses!
cartes amb 3D, i també m'agradaria que als perfils sortis el record de puts elo que un a tingut i en quina posició ha estat, el mateix amb el grii, i tal.
Mosqueteros A CURRAR!!!!
VISCA RETRUC.NET

i por supuesto...
VISCA LA OPOSICIÓ RADICAL!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

per cert, me fitxat amb una coseta.
al top 50 de grii jo surt el numero 14.
pero si vas al perfil la classificació es encara de tota la pag. ja que hem posa que som el numero 31, que es el que seria de l'antic top 50!
s'ha de actualitzar!
au ido!
SALUT I RADICALISME!
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Ep gutii, jo veig la mateixa posició en el teu perfil que al Top50 GRI... el 14...
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

al perfil(principal si)
pero, si entres a explorador de partides, que també ho posa doncs posa que soc el 31!
SALUT I RADICALISME!
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Es cert, en Che_que_bo es el 8 i al explorador de partides es el 20 :think:

P.D. Enhorabona per la gran desició Jaume :clap:
Imatge

Amunt Sempre!!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

istoenpel! dua 15 dies sense entrar a ne's foro i me pegat 2 hores per posar-me al dia d'aquests fils!! Quan voleu vos enrollau com a persianes.

Dit això, me pareix correctíssimo que s'aportin idees noves per intentar salvar es CCR i en sí el finançament de sa web. Si voleu res, ja heu direu.

saluuuuuuuuuut
AL CENTRO I PA'DENTRO!
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

i jo estic el 47 i segons l`explorado estic es 365

pero aixo es normal perque nomes se pot llevar es GRI perque no sigui visible no el pot llevar a tots nomes el pot posar ke no se vegui

________
PROTEST!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

gutii ha escrit:al perfil(principal si)
pero, si entres a explorador de partides, que també ho posa doncs posa que soc el 31!
SALUT I RADICALISME!
Val, ok, ja ho entenc... vaig a arreglar-ho.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

:ditr:
Imatge
cego
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 11
Membre des de: dl. jul. 07, 2008 0:00
Ubicació: València

Per parts. No sóc CCR però en breu supós em faré; sa veritat és que no tinc encara, com a bon estudiant, cap estalvi :xx: però no fa mal pagar per tot un any el que et gastes quasi en una nit sopant i anant de festa, a més quan t'ho pases millor durant tot un any, o una setmana, o qualsevol dia que en facis un truc ¿no? Així que després de s'estiu m'ho pense. Sa decisió no m'agradava de primeres però reflexionant és sa millor solució :ditr: Ara es meu dubte, pagues per un any i quan acaba l'any has de tornar a pagar, o és per 365 dies sigui quan sigui que has pagat??? :scratch:
D'altra banda crec també que sa solució passa per jugar més a ses sales CCR perquè generalment no hi ha gent, és a dir, sa gent no s'estima ser CCR si no ho és perquè no troba grans diferències. Així que haver mort es grii ha estat perfecte, i ho dic ara que estic fotut per això :lol:

Un abraç per tots des de s'altra part del mar.

QUE LI DIU U CEGO A N'ALTRE CEGO: ESCOLTA, TU T'HI VEUS??? :dance:
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola Cego,

si pagues per exemple avui, pot jugar fins dia 18/05/2010.

Esperam que t'animis i que et fassis CCR :ditr:
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Ueeep!!! No sé si la gent esta vaga i no entre a la sala del cafe o es que cada vegada se fan del CCR.... Si es així, s'ha de donar l'enhorabona per aquest repte tan dificil i que pareix que funciona...

Supos que jo tambe caure dins la bossa dels CCR i quan ho fassi, m'apuntare a un partit per fer oposició (coperos, radicals o garroters)!
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

obrador ha escrit: retruc.net té un màxim d'unes 120 partides diàries. Aquestes 120 partides es reparteixen entre CCR i generals, normalment 100/20 o encara manco, 110/10. El problema del CCR es que la quantitat d'usuaris que té mai serà superior (segur?) a la dels generals i sempre hi haurà més gent a les sales generals.

Es pot invertir aquesta tendència? com es poden aconseguir més usuaris CCR? Imaginau-vos que la majoria dels usuaris (hagin pagat més o manco) siguin del CCR, gent que coneguis, que sapigues que no et farà una mala passada, gent que sàpigues que no es un clon. L'objectiu seria arribar a les 60/60 partides o sigui, meitat i meitat en cada sistema.
.

Mmmmm, i això s'està arreglant? permi se juga més a ccr i menys a café, però diria que són 30/30 en lloc de 60/60, no?xD
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Quan dic 60/60 em refereixo a quantitat de partides no de jugadors a les sales, ara es fan unes 100-120 partides diaries, i eren 80-100 de generals i 10-20 de CCR. Els darrers dies no s'ha notat molt la diferència, seguim en les 90/15 de mitjana. Haurem d'esperar més a notar la diferència.
Bloquejat