per mestre cobrador

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

perdonau si em vaig passar un poket ahir pero...es k venia de lletgir es forum i m'envaig a una taula a mirar com jugava en serball i resulta k me trop amb k akest "individuo" es posa a dir k si puto moro...k si niñatos etc etc... fins que guanyant en serball no li va quedar altre remei que cancelar sa partida i me vaig enprenyar...va ser una calentura,un ataque de rabia,que quedi clar.

un saludo a tots
:salut:
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

ponseti ha escrit:entoniet en cap moment he volgut fer distincions entre uns i altres només ho dic per referir-me a sa gent que juga a un lloc o a s´altre, no crec q n´hi hagi de millors ni de pitjors, ni molt menos!!!! i sa veritat crec q sa millor manera d´aclarir això seria aprofitar una de ses trobades i xerrar-ne tranquilament perquè per aqui a vegades (jo sa primera) pots interpretar malament ses coses, i pentura d´aquest tema aniria be xerrar-ne en persona, ale bona nitttttttttttttt
no pasis pena reina no crec k volgesis dir aixo simplement es aixo des k jugau aki o alla, no entenc perke no entrau mai a CCR
k vos agradi mes jugar a cafe, perfecta cap problema pero a mi magrada mes jugar a ccr i vinc pes cafe a ferne colcun i d tres pics dos no puc acabar sa partida i encara aixi venc.
nomes dic k "en la variedat esta el gusto" i si ei posam un poc de cada un es pot arreglar.

mestre obrador lo des boca boca vaix ser jo i trop kes sa millor publicitat k porem fer.

perdonau si colcu sa ofes, lo unic k volia era donar es meu punt de vista
i pens k no mos auriem de tancar en banda
si tots es k estimam akesta pagina feim lo mateix k ne copes no caldra fer res mes.

:salut: :salut: :salut:
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Pacotorres, pràcticament impossible controlar el nicks nous, crec que no seria possible fer que es jugas un mes gratis i a partir del mes fer pagar, a més tampoc és la filosofia de la web. Cafè gratis.

Ido crec que s'hauria de concienciar a la gent per fer-se de CCR i poder jugar comodament sense passar pena que en hi haura un que insultara, un altre que te fogira a mitjan partida i tots els contres que hi pot haver. Mirau, jo soc una de les persones que no paga, els meus motius son molt facils i crec que antes ja els he dit: no tenc molt de temps per jugar i quan entr moltes de vegades només mir i en segon lloc, ser de CCR, personalment no me suposa un avantatge.
I si se diu a pagar pq la web caura en terra, seré el primer que estarà a favor d'aquesta iniciativa.

Crec que, obrador i tots els moderadors, necessitau l'opinió de tots els usuaris de retruc.net per fer les coses ben fetes i mirar que tot estigui a gust de tothom (que es molt dificil fer-ho), però jo estic convençut, que tots vosaltres sabreu treure aquesta papeleta, perque arribar fins on heu arribat, es tenir molt de merit i si que seria per posar-vos una de les medalles que tant suplica en Guti.

Que tengueu un bon cap de semana i esper que tot vagi tan be i millor com ha anat fins ara.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Caima,estic totalment d´acord en tu en que hi ha gent de la sala del cafè que sobra,però gràcies a Déu són una gran minoria.Hi havia un temps que jo m´enfadava com tu,i contestava i escrivia al fórum,i no me servia de res,xk quan més xerrava millor s´ho passaven.Lo que vaig fer va esser,lo que hauria de haver fet desde un principi,gravar-ho i enviar-ho a Jocfora,ell les va avisar i després quan es passaven a defora.Ara en jo ja no s´afiquen van vius.Crec k lo millor és això,si tothom ho fes,anirien més alerta en lo k diven.
Una altre cosa,estic d´acord en na copes,en tot el que diu,i tambe crec que les mesures que se prendan per salvar sa pàgina són bones.També pens que podriem organitzar,tot aquest que jugam al cafè i som ccr partides allà,i a veure si entre tots salvam retruc.
VISCA RETRUC.NET.
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

namarlon ha escrit:També pens que podriem organitzar,tot aquest que jugam al cafè i som ccr partides allà,i a veure si entre tots salvam retruc.
VISCA RETRUC.NET.
:ditr: :ditr: :ditr: :clap: :clap: :clap:
Imatge
Karls19
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 42
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: Llucmajor

Mem si pdem aportar coses noves. Ahir, parlant un poc varem comentar els problemes que hi havia a retruc.net.

1 Fa uns dos anyets es va proposar fer el CCR per poder evitar a aquelles persones (minoria) que desbaratven es joc de retruc.net.

2 A CCR hi falta gent, es a dir, no es an trucs i es necessita més gent de cafe, però només a aquells amb bon comportament.

LA PROPOSTA Q ARRIBAREM AHIR fou que quan et registres només puguis jugar a 2 sales i quan tens unavaloracio de 9 o 10 poder accedir a una tercera sala on hi hauria tots els truquers que respecten i que fan que això vagi a bon port. Crec que sería una manera per juntar a ccr i cafe de la millor maner sense haver de llevar gri ni res.

Lo que no aconseguirem aclarir es el tema d'es pagament, podriem pagar 5 euros tots i punto, no se, això s'ha de debatre entre els peces gordos de retruc ejje.

Ahi lo dejo.

Un saludo
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bé Karls, molt bé, m'acabes de donar una idea que pot ser sigui important.... vaig a pensar-m'ho una mica més però per aqui aniria el camí...

Salut i bon truc!
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00
Ubicació: llucmajor

Quina bona idea lo de sa nota!!!!! Així s´evitaria el problema que jo hi veia... Vamosssssss que podemosssssssssss
Karls19
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 42
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: Llucmajor

Això ha sorgit de na beleta, :clap: no m vull penjar medalles, només pos sa conclusio q arribarem ahir....

X cert, esper q no lleveu es gri pq en tomeu i jo FONDREM ES GRILLO jajaja.

Au un saludo
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00

A ver ricardo, si la gente se va o deja de renovar sera por algun motivo, como bien dices y ese motivo creemos que es en gran medida el gri por lo explicado anteriormente.
Hablas de problemas con la gente, si tu precisamente la mas gorda la tuviste jugando en cafe con la parejita famosa.
Eso en CCR es impensable y ademas para esas cosas exixte las quejas y tenemos la suerte de tener unos moderadores que nos escuchan y dan credibilidad a la gente que normalmente la tinene.
Yo personalmente me tomo las partidas con mucho humor y no me siento ofendido cuando impera el buen rollo aunque se metan contigo que si ves que si no, eso forma parte todo del juego, o que seria una partida sin coñas.
Como en el futbol, cuando acaba la partida totdo queda en el terreno de juego y tan amigos.
Aqui en valencia, por ponerte un ejemplo tengo un amigo que cada vez que me hecha la falta, se sube encima de la silla el pedazo de mam....jajajjajaa, pero jo me descojono
Hay que tomarse la vida con humor y si algun idiota hay seguro que lo encontraras aqui o alla, pero quejita al canto y a jugar.
No se,no creo que ese sea el mayor problema,pero...y bueno lo del maginifico aquel ya pasaba de un pequeño roce puntual,y por lo demas que quieres que te diga si tengo algun problema no voy a estar como un crio llamando a la mami,de todas maneras no son cosas tan graves como para que les den un toque,simplemente malas acciones como que te llamen tramposo.Esta claro que en una partida si estas de cachondeo pues estas de cachondeo,lo importante no es lo que se dice sino como.
Lo que no veo bien siguiendo con el tema de la gente es que personajes como el que conocemos sigan sin ser expulsados de la pagina,ya he podido leer su nueva aventura,y no veo justo que siga jugando con los antecedentes que tiene y que despues vayan cerrando temas cuando dices algo que se sale un poco de lo normal.
Por lo demas creo que el CCR ya tiene bastantes cosas que lo diferencian bastante con la sala de cafe,hacer mas evoluciones por supuesto que no esta mal pero me sigue sin convencer de que sea solucion,por dar un ejemplo.....le puedes poner a tu coche las mejores pastillas de freno del mundo pero como tengas los discos jodios te frenara bien una pequeña temporada pero al final joderas discos y pastillas,ya se que es una explicacion extraña pero espero que me entendais por donde voy.
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Una de les coses que es solen fer a webs d'aquest tipus, és limitar s'aforament dels "free users". Vull dir, en lloc de tenir dues sales de 6 taules com es te actualment, sen deixa una de 4... al final t'acabes un compte de pago perque normalment és impossible jugar a les sales generals. A part, les sales generals han de tenir els alicients mínims (ni GRI ni res), que servesquin com una porta d'entrada al CCR. Això unit a sa idea de fer una bona propaganda, les jornades de portes obertes un cop el nou disseny s'hagi duit a terme (quin marron Jaume :roll: ) i la possibilitat de contractar CCR per períodes de 4,8 o 12 mesos pot ser una bona fórmula.

Mem, per altra banda hi ha una cosa que jo no acab d'entendre... o sia tots pagau, però preferiu jugar al cafè... cony , jugau al CCR i potser qualcuna d'aquestes grans amistats que teniu es repensi fer-se des club. El tema és que s'han de captar gent, quina propaganda feim si la gent CCR sen va a jugar a les sales generals per motius X?. Això és tirar pedres contra el nostro propi terrat. Vale que pagueu, però quina imatge trobau que donau als que s'ho pensen si mereix la pena pagar o no?

És una humil opinió com qualsevol altre.

Salutacions.
caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 67
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

ESTIC DE ACORD EM LO QUE DIU EN MALGA
A CAFE FORE GRI Y UNE SOLA SALA DE 4 TAULES
BON TRUC :study:
Oposició pura i dura
Imatge
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jo com sempra i per molt de mando q magin donat, estic molt d'acord amb mestra caparrut q no du es garrot de floretes, pero es es meu lider particular ,au ido salud i encantat q es mestre tomeu hagi aparescut per aqui q no esperava menos .sempra amb poques paraules i xerrant clar sensa rollos
salut i forsa
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00

au ido jo tanbe estic d´acort
i visto lo visto k ia per internet en tema de jocs es lo mes normal.

:clap: :clap: :clap:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

caparrut ha escrit:ESTIC DE ACORD EM LO QUE DIU EN MALGA
A CAFE FORE GRI Y UNE SOLA SALA DE 4 TAULES
BON TRUC :study:
Ara comença a ser com toca, UN GARROTER comença a notar sa gran sabiduria de's coperos :uep: , a n'aquest el fixam segur i desp´res caurá entoniet que també troba que el nostre company MALGAROTH está acertat ambs a seva exposició de's tema. :ditr: , segueix aixi MALGA que noltros a pesar de tot a ses darreres files des forúm estam amb tu.

Mantenc lo que vaig dir, a pagar " totquiski ", pero sa proposta de'n MALGA me pareix encertada :ditr:

Ale bona nit a tots.
** Xisco MASET **
Bloquejat