Realment, vaig començar a jugar a l'estiu del 2007 si no vaig errat. Allà totduna vaig conéixer bons jugadors d'aquell temps com podien ser Calico, Gabellins, Amfós, Metget, Dosmes (ojalá m'escoltassin) entre altres i bé, mos ho passavem bomba i tal.
Però... jo veia, com diu en GuTii, un tal Collonsdepuput i un tal ayayay.. ke batuadw, anaven 1r i 2n del top 10 CCR. I jo dic, ostia tu, aquests deuen ser uns putes màquines no? I aquest tal bernatmano? i aquest envida? i aquest Lafaltaenvide, que es valencià?
osties tu, tenia curiositat, si.
I en això que bé. Se veu que se van començar a posar aquests famosos crits. I dic... ostia tu. Això és una flipada eh? A més, crec que la majoria d'aquesta gent mou sopars i tal.
Llavors vaig descobrir la meva estimada Oposició. I que conyo! Au enga, garrot i CCR per sa muleta jaajajaja
i bé, que he de dir, que he disfrutat aprenguent amb vosaltres. Vos dec molt amics.
-----------------------------------------
Despres de la xarla...
MUERTE AL GRILLOOOOOO!!!!!!! NO VOLEM GRIIIIIIIIII!!!!!!! SI VOLEU COMPETIR....... A CCR!!!!!
També volem propaganda a tope del CCR con tal d'incentivar la get
Una altre proposta és, en les pròximes trobades que organitzi la web, fer un comunicat mostrant les ofertes del CCR i deixar clar perquè val la pena pagar els 30€
Però sobretot...
MUERTE AL GRILLO!!!!!! a pels 60/60!!