per mestre cobrador

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

mmmm ara jo també vos contaré la meva vida.

Realment, vaig començar a jugar a l'estiu del 2007 si no vaig errat. Allà totduna vaig conéixer bons jugadors d'aquell temps com podien ser Calico, Gabellins, Amfós, Metget, Dosmes (ojalá m'escoltassin) entre altres i bé, mos ho passavem bomba i tal.

Però... jo veia, com diu en GuTii, un tal Collonsdepuput i un tal ayayay.. ke batuadw, anaven 1r i 2n del top 10 CCR. I jo dic, ostia tu, aquests deuen ser uns putes màquines no? I aquest tal bernatmano? i aquest envida? i aquest Lafaltaenvide, que es valencià?

osties tu, tenia curiositat, si.

I en això que bé. Se veu que se van començar a posar aquests famosos crits. I dic... ostia tu. Això és una flipada eh? A més, crec que la majoria d'aquesta gent mou sopars i tal.

Llavors vaig descobrir la meva estimada Oposició. I que conyo! Au enga, garrot i CCR per sa muleta jaajajaja

i bé, que he de dir, que he disfrutat aprenguent amb vosaltres. Vos dec molt amics.

-----------------------------------------

Despres de la xarla...

MUERTE AL GRILLOOOOOO!!!!!!! NO VOLEM GRIIIIIIIIII!!!!!!! SI VOLEU COMPETIR....... A CCR!!!!!

També volem propaganda a tope del CCR con tal d'incentivar la get

Una altre proposta és, en les pròximes trobades que organitzi la web, fer un comunicat mostrant les ofertes del CCR i deixar clar perquè val la pena pagar els 30€

Però sobretot...

MUERTE AL GRILLO!!!!!! a pels 60/60!!

Imatge
Imatge
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

a les 22:20 d'un dimarts amb futbol champions...

➓ trucaiteretruc [1540]
➓ (kate22 [1395])
➓ madonaaaaaaaa [1686]
➓ (nit [1536])
➓ jocfora [1652]
➑ (kito42 [1528])
➓ (GuTii [1474])
➒ Manuels
➓ (Venus [1327])
➓ (ejecutiu [1720])
➒ (francisco [1493])
➓ (cocs [1622])
➓ (xame [1636])
➓ (mata_de_jonc [1491])
➓ (morientes [1418])
➓ (torres [1498])
➓ (paula66 [1424])
➓ (Omega-MuL [1500])
➋ (envida [2002])
➓ (subaida [1415])
➓ (entoniet [1400])
➓ Karls19 [1658]
➎ Estaca- [1491]

ara nam conyo!!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

cocotin ha escrit:jajaja , perdona jose , tu tambe las clavada
:lol: :lol: :lol: Lo que pasa es que en Guiem ho diu mes bonic :ui:
Imatge

Amunt Sempre!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

trucaiteretruc ha escrit:a les 22:20 d'un dimarts amb futbol champions...

➓ trucaiteretruc [1540]
➓ (kate22 [1395])
➓ madonaaaaaaaa [1686]
......
.......
.....
..

ara nam conyo!!!
Ahí ahí!! Juegueeeeeeeeen
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

obrador ha escrit: Te diré més, fa mesos que estic invertint hores i hores de feina diàries (i no és conya) per treure (en poder) una novetat que serà la més important des que existeix retruc.net,
Aquesta frase me intriga moltissim!!
es podria revelar el secret??

SALLUT I RADICALISME!
I MORT A LA CUCARAXA!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

➓ trucaiteretruc [1540]
➓ (kate22 [1395])
➓ madonaaaaaaaa [1686]
➓ (nit [1536])
➓ jocfora [1652]
➑ (kito42 [1528])
➓ (GuTii [1474])
➒ Manuels
➓ (Venus [1327])
➓ (ejecutiu [1720])
➒ (francisco [1493])
➓ (cocs [1622])
➓ (xame [1636])
➓ (mata_de_jonc [1491])
➓ (morientes [1418])
➓ (torres [1498])
➓ (paula66 [1424])
➓ (Omega-MuL [1500])
➋ (envida [2002])
➓ (subaida [1415])
➓ (entoniet [1400])
➓ Karls19 [1658]
➎ Estaca- [1491]

ara nam conyo!!!
u barça juga dema i u partit d'avui a les 21:00 ja estava decidit :dance: :dance: :dance:

SALUT I RADICALISME
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

gutii ha escrit:
obrador ha escrit: Te diré més, fa mesos que estic invertint hores i hores de feina diàries (i no és conya) per treure (en poder) una novetat que serà la més important des que existeix retruc.net,
Aquesta frase me intriga moltissim!!
es podria revelar el secret??

SALLUT I RADICALISME!
I MORT A LA CUCARAXA!
Ja frisse de vore novetats, aixo si :hand: que siguen per el CCR no mes :pray:
Imatge

Amunt Sempre!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Booooones a tots!!! Avui sortiré de sa cova on estic refugiat darrerament, osti!! se man fet llargues ses 5 pàgines que hi ha escrites fins ara però vos puc assegurar que hi he posat esment a totes i cadascuna de les respostes. Per la meva part, en primer lloc felicitar a tothom que ha opinat i sobretot al cap de s'oposició per obrir aquest fil, intentant reconduir la situació.

Primer de tot aclarir que la meva retirada "momentània"de retruc.net es deu en gran part a l'augment de responsabilitats adicionals vàries que he hagut d'assumir darrerament... però en certa manera, també ha influit els CLANS que s'havien format per aquí. S'actitut pot ser no era la correcta, inclus als fòrums, que és una cosa que a mi personalment m'encanta moure, a vegades es notaven uns certs aires de ressentiment (no se si és la paraula adequada) a qualcunes respostes.

Sobre el tema de que "les parelles ja estan fetes", hi estic d'acord... però també entenc que la situació de la poca activitat al CCR ha conduit a això.

Crec que en sou conscients: en aquest fil s'estan aclarint coses molt importants. Per la meva part intentaré aportar la meva (encara quasi insignificant ja que la meva presencia és testimonial) aportació per a que això tiri a millor.

P.D.Estic totalment d'acord amb la idea d'eliminar el GRI.

Un brindis i que sigui un crit unànim LLARGA VIDA A RETRUC.NET!!!

Salutacions.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

Usuaris
➓ cocS [1622]
➓ Aina [1630]
➓ entoniet [1400]

au enga deixau-vos de bollit i que mestre obrador fassi feina que mirau ke de gent a les 10:00 des demati erem mes que a cafe :uep: :uep:
jejejeje i vos queixau de que no hi ha gent a CCR sera perque no hi entrau :few: :few: :few: :few: :few:

________
PROTEST!
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

U_Rodolet ha escrit:

➓ trucaiteretruc [1540]
➓ (kate22 [1395])
➓ madonaaaaaaaa [1686]
➓ (nit [1536])
➓ jocfora [1652]
➑ (kito42 [1528])
➓ (GuTii [1474])
➒ Manuels
➓ (Venus [1327])
➓ (ejecutiu [1720])
➒ (francisco [1493])
➓ (cocs [1622])
➓ (xame [1636])
➓ (mata_de_jonc [1491])
➓ (morientes [1418])
➓ (torres [1498])
➓ (paula66 [1424])
➓ (Omega-MuL [1500])
➋ (envida [2002])
➓ (subaida [1415])
➓ (entoniet [1400])
➓ Karls19 [1658]
➎ Estaca- [1491]

ara nam conyo!!!
u barça juga dema i u partit d'avui a les 21:00 ja estava decidit :dance: :dance: :dance:

SALUT I RADICALISME
joer Rodo... era per posar un poc d'emoció... jo amb es 0-2 ja vaig deixar de mirar-ho...
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

redeu ido a sercar polvos mem si matam aquest grillo.
tens polvos cobrador?
o te nem de dur jajajjajaja,q consti q no dic si pegues polvos rei,q se me mal interpreta ,com q darrerament casi totom conta sa seva vida ,jeje,no ahuriem de comensar a xerrar de coses rares ,eh
i sobre tot protesto si mestre cobrador no te es polvos q siguin afectius ale
PROTESTOOO
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Volem aquesta image :pray:

Imatge
Imatge

Amunt Sempre!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Me alegra por una parte tanta movida porque significa que tenia algo de razon cuando decia que esto no iba bien...y me alegra ver que se estan poniendo las pilas en arreglar las cosas,un poco tarde,pero puede que no demasiado,no hay que estirar tanto las cosas que al final pueden romperse.

Dando mi opinion sobre las diferentes cosas dire que el tema de los puntos ( y todo esto bajo mi punto de vista ),esta bien,esta claro que es un pequeño aliciente,el problema es que algunos se lo toman demasiado en serio y parece que les va la vida por ganar,y esto creo que puede ser un problema,algunos valoran mas el ganar que el respeto al contrario,ya puedes estar toda la partida viendo cuatros y sin pasar de un doce,y los otros jugando de manilas para arriba que tendras que aguantar toda la partida escuchando lo buenos que son,lo bien que juegan,que son unos craks que si bien,bien,bien por arriba y por abajo,y hasta incluso a falta de un punto y llevando la reservada te haran un tots si envidas y llegaras al joc fora si trucas,porque ganar no es suficiente si se puede machacar mejor y asi te apuntas uno o dos con los que pasas de jugar y le sumas la poca gente que entra pues normal que no se juegue.Mi motivo para dejar un poco la pagina ha sido ese,no ves nada y una mano que ves te dicen de todo,y casi tienes que pedir perdon y todo.

El tema de las parejas yo lo veo normal,no juegas con la misma confianza con unos que con otros,yo al menos me da mas cosa hacer faroles con alguien que no tenga demasiada confianza por si le sabe mal,pero de esto a no querer jugar con segur quien pues tampoco,si me he visto en esta situacion he jugado con mas ojo pero nada mas,ademas he tenido peores experiencias jugando con gente mas veterana porque ni me hacian caso a pesar de repetirle las cosas varias veces,en cambio segun quien sea le dices por ejemplo : dime algo si quieres que ponga y si se ve en la situacion pues lo hace y no hace caso omiso como muchos veteranos de aqui.

Por el tema de que la gente se haga del CCR lo veo mas dificil,si con la opcion de invitar no se ha visto ningun cambio,dudo que haciendo pagar se mejore,si no juegan gratis menos pagando.

En el tema de quitar el GRI me parece perfecto y estoy totalmente de acuerdo con jocfora con lo que dice que si ya tienen clasificacion para que se van a hacer del CCR,creo que quitandolo se podria enganchar mas gente y ademas de la que no da problemas,el que esta realmente interesado normalmente no suele aguantar mucho en la sala de cafe y busca una manera de jugar tranquilo y poder terminar las partidas,por lo menos ese fue mi caso,me canse de perder tiempo jugando para que despues de media hora se largaran al ver la partida perdida,y por eso me apunte al CCR.

Resumiendo,para intentar aumentar la gente de CCR creo que primero se tendrian que arreglar todos los probemas que hay dentro,funcionamiento de las salas,reparto de cartas diferente,que no vean todo una pareja y la otra nada,y respecto a la gente no hay nada que hacer,el que se lo toma tan en serio que parece que le va la vida lo seguira haciendo de todas maneras.

Lo segundo que haria seria quitar el GRI,marcaria una gran diferencia con el CCR que seria como han dicho la pagina " competitiva ",y fomentar mas el tema de las invitaciones,creo que una vez que has jugado con los sonidos despues se hace mas aburrido,en definitiva marcar mas diferencias entre ser de CCR o no serlo.Si es practicamente lo mismo para que vas a pagar...
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Dixoso aleatorio eh?? :lol: endeu sagrat de cristo PROTESTO!!! /:X/
Imatge
morientes
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 0:00

Ale doncs jo també diré la meva,
Si he de ser-vos sincers el motiu pel qual he anat deixant de jugar en el CCR no ha estat el perdre més o menys (jo sóc igual de dolent al CCR que al cafè) ,ni per veure més o menys peçes ja que són les mateixes per a tots i en totes les sales. El motiu pel qual he deixat de jugar tant al CCR és el mateix pel qual alguns CCR heu deixat de jugar al cafè i no és altre que tenir una sèrie de males experiències(ojo i quan dic males experiències no penseu en res greu per que al cap i a la fi això és un joc, així és que per molt que et diguin o deixin de dir no deixa de ser un joc, és una cosa que no cal oblidar)després de les quals vaig fer una reflexió tan simple com que jo entro a jugar i passar-lo bé i que no he d'aguantar segons que actituds, sobretot quan intent, encara que no se si ho aconsegueixo, ser el més correcte i respectuós possible.
Com últimament no disfrutava doncs em vaig anar a jugar al cafè i ja està molt al meu pesar per que estic deixant de jugar amb molt bona gent.
Bé doncs aquesta és la humil opinió d'un retruquer que independentment d'on jugui renovarà el CCR... Llarga vida a retruc.net
Bloquejat