per mestre cobrador

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

A vore, no es tracta de fer el ccr mes atractiu?, entonces no hi ha que llevar cap clasificacio de alli, si un cas lleves algo, hauria de ser el gri. Pense que hi ha que potenciar el ccr, no anar llevant alicients. La gent tambe s'ha de concienciar que pagar una cuota, no es per fer ric a ningu, si no, es per ajudar a mantindre la pagina g pagar els servidors. Estic d'acord en fer cuotes per trimestres o semestres i tambe se podia tractar de cercar algun sponsor que surtira al dorso de les cartes per exemple. Tambe me pareix molt bona idea lo de fer mes publicitat del ccr, perque hi ha molta gent que no sap el que es. Per cert, aixo que digueu dels novatos, a tots ens ha pasat al principi, jo damunt vaig tindre que dependre a jugar mallorqui, asi ke ni te cuento las animaladas ke me decian, pero, poc a poc vas coneixent gent i al final tothom juga amb tu.
Imatge

Amunt Sempre!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Jajaja.
E llejit el que as escrit.
Jo, antes de ccr, ho mirava de tant en cuant.
Anava a guaitar i a mirar a la gent que alla i jugava.
Veia els trucs de els top 10. i els mirava, fora dir res.
i m'agradava sentir les veus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
En mateu, que ja era CCR ja men parlava.
hem deia que alla sen aprenia molt, i que era diferent.
Amb això que un bon dia, el mateix, vaig coneixer a tres usuaris.
Un tal gladiator, un senyor anomenat Entupasomeres (bernatmano, que jo no sabia que fos ell), i un tal la_falta(lafaltaenvide).
Nose perque, aquets jugadors hem van atreure la atenció, perque veia que jugaven molt be, que eren molt veteranos, i mai els avia vist jugar per cafè.
Despres vaig sebre que jugaven a CCR, vam fer el torneig, i vaig dir:
UEP!
jo m'hi e de fer!
i així va esser :few: :few:

esper que no vos agui avorrit massa contant-vos la meva vida :lol: :lol: :lol:
SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

obrador ha escrit:
ELS PROBLEMES

- el tema que les parelles ja estan fetes i costa entrar-hi i que t'acceptin, pot ser sigui veritat, s'assembla a un cassino de poble. Allà les parelles estan fetes, la gent no vol jugar si no te la seva parella. Prova d'asseure't tu amb un vell i a veure si vol jugar amb tu, mai de la vida. Sembla una cosa totalment normal i no ho veig com un problema.

- el tema que la gent s'ho agafa massa en serio per questió dels punts: sí, és veritat. Una possible solució seria llevar la classificació i au, ja n'hem parlat moltes vegades però pot ser seria una solució. Ara tenim dos sistemes de classificació, se'n podria llevar un i provar què passa. No sé, discutim-ho.
Es tema de ses parelles no és per tot igual... jo me vaig fer des CCR sense coneixer a ningu se pot dir... més que res m'hi vaig fer per 2 coses. 1a, era s'epoca en que es de Duseldorff estaven tot lo dia tocant es d'allons i havia errors a ses sales generals cada 5 minuts. i 2a, cansat d'haver de cancelar partides guanyades on es rivals s'han fugat...

A més, tota sa gent amb sa que he jugat a CCR ha estat gent nova amb sa que no havia jugat a cafe exeptuant na madonaaaaaaa. Es a dir que si tu vas a jugar a CCR sense coneixer ningu aviat coneixeràs a tothom i pasaràs gust de jugar. Es que deis que sempre som ses mateixes parelles ja vos dic que es perque sempre som es mateixos que som dins ses herbes i xerram de un numero bastant reduit i on quasi tots mos coneixem...

Es tema de ses puntuacions, també he de dir que vaig veure ses puntuacions com un alicient molt bo. A nes principi volia superar un tal mollero que tenia 1700 i pico punts i pensava que ho aconseguiria ja que permi era s'epoca en que anava primer des GRI. Diguent això, també he de dir que don més valor a una partida guanyada a CCR que no una de cafè, i sé que no sóc s'unic. A cafe te pots trobar amb gent que no sap jugar i que n'està aprenguent.. mentres que a CCR qui més qui manco du més de 500 partides a s'esquena.

Això, que mem si aconseguim es 60/60!!!
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

obrador ha escrit: Una darrera cosa: trobau que he de moure aquest fil al fòrum de Compte Club Retruc, perquè no el vegi tothom? o va bé que s'impliquin els no CCR?
Al contrari, crec ke o hauies de posar-ho a sa pagina principal perke, com be sabem, mes o manco sempre som es mateixos ke entram a nes foro, i molta gent ni s'entera d'akests debats ke tenim per intentar millorar sa web.

Es una sugeriencia ke te volia fer. A d'altres pagines ke jo estic entrant habitalment, a sa pagina principal i a un apartat (i no es un apartat petit, se veu tot duna ke hi entres) on te posa es 5 darrers comentaris ke san fet pes foro, poguent entrar directament desde la pagina pricipal.

Lo de llevar es punts generals, trob ke s'hauria de fer una votacio amb tots els usuaris de CCR per tal de veure lo que pensa sa majoria...

PD: redell mestre obrador kina feinada amb un dia, ke ta donat en AYAYAY. (no t'enfadis amb ell per sa seva manera de xerrar ke els ke el coneixem sabem ke no o fa per fer mal a ningu)
Imatge
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu

bernatmano ha escrit:
obrador ha escrit: Una darrera cosa: trobau que he de moure aquest fil al fòrum de Compte Club Retruc, perquè no el vegi tothom? o va bé que s'impliquin els no CCR?
Al contrari, crec ke o hauies de posar-ho a sa pagina principal perke, com be sabem, mes o manco sempre som es mateixos ke entram a nes foro, i molta gent ni s'entera d'akests debats ke tenim per intentar millorar sa web.

Es una sugeriencia ke te volia fer. A d'altres pagines ke jo estic entrant habitalment, a sa pagina principal i a un apartat (i no es un apartat petit, se veu tot duna ke hi entres) on te posa es 5 darrers comentaris ke san fet pes foro, poguent entrar directament desde la pagina pricipal.
Claro bernat!!... que se quedi aqui o a nes home...

Per cert... ses pagines akestes que entres habitualment??
:few: :few: :few: :few: :few: ja li diré a sa teva dona.., :xx: :xx: :xx:

[2-6]
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Mos agradi o no a TOTS mos agraden ses classificacions, i qui digui que no, que s'ho fassi mirar.

Sempre he pensat que va ser un error es GRI ja que a part de poder fer partides sense passar pena de trolls, una de ses motivacions mes fortes de fer-te CCR, eren ses clasificacions, i si resulta que ja tenim una classificació a ses sales generals (GRI), per que mos hem de fer CCR?. Crec que ses sales generals haurien de ser una manera de coneixer sa web i aprendre a jugar a sa web, i cuant un vulgui "competir" ido que se fassi CCR.

Trob que seria un error llevar ses classificacions CCR.
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

jocfora ha escrit:Mos agradi o no a TOTS mos agraden ses classificacions, i qui digui que no, que s'ho fassi mirar.

Sempre he pensat que va ser un error es GRI ja que a part de poder fer partides sense passar pena de trolls, una de ses motivacions mes fortes de fer-te CCR, eren ses clasificacions, i si resulta que ja tenim una classificació a ses sales generals (GRI), per que mos hem de fer CCR?. Crec que ses sales generals haurien de ser una manera de coneixer sa web i aprendre a jugar a sa web, i cuant un vulgui "competir" ido que se fassi CCR.

ZASSSSSS!
LA CLAVADA!
si hem de llevar algo, que sigui el grii
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

bernatmano ha escrit:
PD: redell mestre obrador kina feinada amb un dia, ke ta donat en AYAYAY. (no t'enfadis amb ell per sa seva manera de xerrar ke els ke el coneixem sabem ke no o fa per fer mal a ningu)
Jeje, al contrari, podem agraïr-li haver mogut tot aquest trui.

Bernat, ara miraré això que dius de posar els darrers fils per la pàgina d'inici o això.
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu

gutii ha escrit:
jocfora ha escrit:Mos agradi o no a TOTS mos agraden ses classificacions, i qui digui que no, que s'ho fassi mirar.

ZASSSSSS!
LA CLAVADA!
si hem de llevar algo, que sigui el grii
:ditr: :ditr: :ditr:
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

gutii ha escrit: Amb això que un bon dia, el mateix, vaig coneixer a tres usuaris.
Un tal gladiator, un senyor anomenat Entupasomeres (bernatmano, que jo no sabia que fos ell), i un tal la_falta(lafaltaenvide).
Nose perque, aquets jugadors hem van atreure la atenció, perque veia que jugaven molt be, que eren molt veteranos, i mai els avia vist jugar per cafè.
Despres vaig sebre que jugaven a CCR, vam fer el torneig, i vaig dir:
UEP!
jo m'hi e de fer!
i així va esser :few: :few:
:oops: :oops: :oops:
obrador ha escrit: Bernat, ara miraré això que dius de posar els darrers fils per la pàgina d'inici o això.
:ditr: :ditr:
Asis per escoltarmos.
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

som de s'opinio que si sa de llevar algo sigui es GRI y mantanir sa mateixa clasificacio per es CCR.
Per mi tambe la clavada en jocfora
Oposició pura i dura
Imatge
envinagrat_2
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 0:00

Jo aki no le clavada mai, K voleu k vos digi... :f

Xro bueno, jo la clav allà on l´he de clava, o millor dit, on me deixen !!!

Ale gentE, envit !!!

Toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooots !!!

Vuull !!!

1bsO amb vinagrE
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

cocotin ha escrit:som de s'opinio que si sa de llevar algo sigui es GRI y mantanir sa mateixa clasificacio per es CCR.
Per mi tambe la clavada en jocfora
Yeeee :hand: Que jo ho dit abans :few: Je,je...per cert gutii, aixo de que te fixares en mi per jugar be m'ha arribat al cor. Estas convidat a una copeta en voremos.
Imatge

Amunt Sempre!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

jajaja, ido amem si mos veim d'aqui poc! :uep: :uep: :uep:
no es mentida pero el que dic!
no sabia de on avieu sortit! :lol: