noo puuc mes,, stiic fart daqesta gent q smpre abandona cuan veu q ja a perdut i sta a punt d edir la maquina truc de x (no dire noms no paseu pena) ja e evniat una queixa am totes les dades,, am aqesta gent facil jo el q faria seria prohibirlos jugar mes,, xq si no feim res al respecte q pasa segexen fent el mateix i lunic q saconsegeix es empreñar a la gent q ve a jugar am ganes,, apart q tmbe lleva ilusio de seguir jugant i axo es el pitjor dels casos xq seguint axi aconseguim q ells segexin abandonant partides i q els jugadors q els i pasa,, perden les ganes de jugar
voldriaa q cadascu dones la seva opinio
i q el mestre jaume digi q nopina de la meva idea
gent q abandona les partides
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- trucaforapor
- Truquer novell
- Entrades: 47
- Membre des de: dj. des. 25, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇaaa (=
- Contacta:
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Crec que si l'abandonament de la partida es justificada no s'haura de fer res. Ara, si es pq perden, evidentment s'hauria de castigar.
M'estim més perdre una partida i riure que guanyarla i sigui avorrit....
M'estim més perdre una partida i riure que guanyarla i sigui avorrit....
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
es bo de dir pero no sempre te pots seura a sa cadira grogacapdemul ha escrit:Estic cansat de lletgir mil vegades u mateix fil
joer, feis l'anomenada llista negre i a ca una puta
jo sempre solc jugar amb u mateixos

i es tema des negatius es una arma de doble fil perke jo tenc molts de negatius i se sert k mes de se mitat son per avisa a sa gent de k tal o cual abandona partides

no estaria malement k cuan aribasin a un % de abandonades donarlis un avis i si continuen pues castigats com es nins petits un mmes fora jugar.
wedew me posat come serio i tot

pero es k en truca te rao un pic pasa pero arriba a toca es ...

xd
- trucaforapor
- Truquer novell
- Entrades: 47
- Membre des de: dj. des. 25, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇaaa (=
- Contacta:
capdemul ha escrit:Estic cansat de lletgir mil vegades u mateix fil
sq jo jug am gent coneguda i son u mateixos i no timagines qi era axi q

ido divo tuadell tanta tonteriatrucaforapor ha escrit:capdemul ha escrit:Estic cansat de lletgir mil vegades u mateix fil
ja cansa tants de temes sobre gent ke abandona i no poder posar noms perke pobrets s'ha de tenir privacitat
si s'obri un fil se posen noms i ja esta... tanta comedi.......
SALUT I RADICALISME
ecoU_Rodolet ha escrit:ido divo tuadell tanta tonteriatrucaforapor ha escrit:capdemul ha escrit:Estic cansat de lletgir mil vegades u mateix fil
ja cansa tants de temes sobre gent ke abandona i no poder posar noms perke pobrets s'ha de tenir privacitat
si s'obri un fil se posen noms i ja esta... tanta comedi.......
SALUT I RADICALISME

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ep truquis! no estic gens d'acord en obrir un fil de "nicks desaconsellats" només ajudaria a crear polèmica (no té res a veure amb la privacitat). Per això ja hi ha prou eines a la web per saber amb qui es pot i amb qui no es pot jugar (valoració dels usuaris i % de partides abandonades) l'únic que se m'ocorre és intentar posar d'alguna manera, devora el nick, dins la sala el % de partides abandonades, però ja dic que no sé com, ja que ja hi surt molta informació.
Salut!
Salut!
lo de posar u numero de partides abandonades devora u nick seria molt bona ideaobrador ha escrit:Ep truquis! no estic gens d'acord en obrir un fil de "nicks desaconsellats" només ajudaria a crear polèmica (no té res a veure amb la privacitat). Per això ja hi ha prou eines a la web per saber amb qui es pot i amb qui no es pot jugar (valoració dels usuaris i % de partides abandonades) l'únic que se m'ocorre és intentar posar d'alguna manera, devora el nick, dins la sala el % de partides abandonades, però ja dic que no sé com, ja que ja hi surt molta informació.
Salut!
aixo de ke se pot mirar la valoració i per aixo sebre si es convenient o no jugari.... te un parell de llacunes, ja ke molta gent lo ke fa es posar negatius perke ha perdut, per enveja o perke veu ke estas molt adalt a nu top i supos ke si lis guanyen pensen ke es per colca cosa aliena a nu joc
mes mal rollo ke u ke crea ke t'abandonin la partida no crec, supos ke si se fa la llista la gent ke s'enfadaria seria la gent ke i surt( ke xerrant clar me patina bastant si s'enfada la gent ke abandona partides, ki mos em d'enfadar hauriem de ser u ke mos abandonen jugant contra noltros), per posar un exemple es com si un ke mata a un altre s'enfada perke el tanken a la presó....obrador ha escrit:Ep truquis! no estic gens d'acord en obrir un fil de "nicks desaconsellats" només ajudaria a crear polèmica (no té res a veure amb la privacitat).

i si se fa akesta llista pens ke la gent anirà mes alerta a abandonar partides, perke si n'abandonen masa i pasen a sortir a la llista la gent u vora i no en jugaran mes amb ells
SALUT I RADICALISME