Benvolguts,
Escric per assabentar-me de com funciona aixó de ses 4 rodades, no l'entenc del tot. En es començament d'una partida pel simple fet de minimitzar un explorador i posar-me sa partida de truc ja vaig ser penalitzat. No me surten ses comptes.
D'altra manera felicitar per aquest sistema, una mica estricte però eficaç.
Salut
Penalitzar per les dolenties
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Vet aquí l'aclariment / explicació:
El programa deixa fer (sempre parlant en termes teòrics) 1 sortida de la finestra de joc cada 3 rodades (actualitzat!), i és a partir de la segona que lleva un puntet. Un cop passades les 3 rodades ja es pot fer una altra sortida, i així successivament.
Esper haver aclarit els dubtes.
Salut!
El programa deixa fer (sempre parlant en termes teòrics) 1 sortida de la finestra de joc cada 3 rodades (actualitzat!), i és a partir de la segona que lleva un puntet. Un cop passades les 3 rodades ja es pot fer una altra sortida, i així successivament.
Esper haver aclarit els dubtes.
Salut!
Jo crec, i crec que és possible encara que pot ser et duria un poc de feina, que es podria mirar el temps que estas fora de sa plana des truc, perquè per dir-te ses cartes per msn o similars necessites almenys uns 5 segons (per als més experts, hi ha gent que n'esta 10, o fins i tot 15), però per exemple per canviar de cançó jo amb 1 segon en tenc abastament. No se si m'explic, però és que qualque vegada m'ha llevat un punt per canviar sa canço.
Bons trucs i salut
Bons trucs i salut
la norma aquesta esta ben pensada ja que hi ha truquers que es dediquen a dirse les cartes per el msn i a l'hora no estan en la partida tot i aixo a mi em pareix un poc exesiu un punt menys cada 2 dolenties perque la parella no te la culpa de que el company faja la dolentia aixi k estaria be fer-ho al reves pujar un punt per cada dolentia no se potser estic equivocat
be però tot i aixo em pareix una bona idea
BON TRUC
be però tot i aixo em pareix una bona idea
BON TRUC