A LA ATENCION DEL SR. ALEATORIO

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

pacotorres69 ha escrit:Fins avui pensava diferent amb "joenvit". Me pareixia be com se donen les cartes. Però avui, joer, fins aqui podiem arribar! No sé si la maquina me te manies! He vist 5 peces en 4 cantons. Ens han donat una pallissa que encara me va mal!!!
Es hora de protestar!!!

PROTEST!
Ay fiet si nomes ha estat aixo te pots donar per content,espera un poquet mes,mem com va la cosa,aixo que dius tu el visc jo tots els dies...No perds per dolent,ni per una jugada mal feta,simplement perque la maquina li dona per aixo,t'en dona 34 i l'altre 35...en fin te podrie donar un llibre pero no cal,un altre sugeriment,no " molestis " als moderadors,jo t'en don les respostes.
1. El repartiment de cartes es fa totalment a l'azar.
2.Aixo tambe et pot passar a una taula a un bar.
3. :||:
I aixo es tot,resumint ajo,agua y resina y res pus.
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Yeeeeeeeeee, Paco! No te me passis "al lado oscuro", per favor! Tens dret a protestar lo que vulguis, però tu no tens pinta de garrotero :think: :think: . Fixet, se queixa en Joenvit que és opositor... vina cap a ses copes, i notaras sa diferència.

Salut!!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

:sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh: :sh:
A la gente que sabe no hay que enseñarle...Pacotorres pa garrotes!!!
Ya lo decia mi padre,que mala es la envidia :xx:
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

JOENVIT ha escrit:
pacotorres69 ha escrit:Fins avui pensava diferent amb "joenvit". Me pareixia be com se donen les cartes. Però avui, joer, fins aqui podiem arribar! No sé si la maquina me te manies! He vist 5 peces en 4 cantons. Ens han donat una pallissa que encara me va mal!!!
Es hora de protestar!!!

PROTEST!
Ay fiet si nomes ha estat aixo te pots donar per content,espera un poquet mes,mem com va la cosa,aixo que dius tu el visc jo tots els dies...No perds per dolent,ni per una jugada mal feta,simplement perque la maquina li dona per aixo,t'en dona 34 i l'altre 35...en fin te podrie donar un llibre pero no cal,un altre sugeriment,no " molestis " als moderadors,jo t'en don les respostes.
1. El repartiment de cartes es fa totalment a l'azar.
2.Aixo tambe et pot passar a una taula a un bar.
3. :||:
I aixo es tot,resumint ajo,agua y resina y res pus.
Es just el que me passa. Si jo duc, l'altra sempre du mes...
I el meu gri baixa en picat per dos motius:
1. Perque perd. Encara que no soc gens bo jugant, les cartes fan que sigui mes dolent. (jajajajaja)
2. Perque cada dia no jug i me lleven unes décimes. :||: :||:

No passa res, avui he començat a reflexionar i tant es si guany com si perd. Aquesta es la meva filosofia.
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Malgaroth ha escrit:Yeeeeeeeeee, Paco! No te me passis "al lado oscuro", per favor! Tens dret a protestar lo que vulguis, però tu no tens pinta de garrotero :think: :think: . Fixet, se queixa en Joenvit que és opositor... vina cap a ses copes, i notaras sa diferència.

Salut!!!
Tens tota la rao. Poques vegades he protestat a la meva vida. Aixi com vé, m'el menj i no en hi ha més.

Supos que dema m'espasaré els nervis d'una altra manera......

Encara no he pensat a passarme a cap partit politic. M'agradaria coneixer-vos una mica mes i despres decidir....
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

Quien se pasa al "lado oscuro" luego no vuelveeeeeeeeeeeee :few:
Godfather
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: ds. des. 01, 2007 0:00

JOENVIT, estás acusando directamente a los administradores de la página cuando dices que el juego va en contra tuyo. ¿Te crees tan especial que han hecho el juego para que cuando vea tu nombre te de cartas perdedoras? ¿De verdad crees eso? Creo que deberías plantearte seriamente revisar tu juego, ya me lo imaginaba pero lo he confirmado cuando he visto -> JOENVIT 1258 609 646 Alguien con tantas partidas debería replantearse su juego si quiere aprender, o dejar de llorar y pasar un buen rato y divertirse, la cual cosa me parece genial.

Espero no haber sido muy ofensivo, saludos
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Godfather ha escrit:JOENVIT, estás acusando directamente a los administradores de la página cuando dices que el juego va en contra tuyo. ¿Te crees tan especial que han hecho el juego para que cuando vea tu nombre te de cartas perdedoras? ¿De verdad crees eso? Creo que deberías plantearte seriamente revisar tu juego, ya me lo imaginaba pero lo he confirmado cuando he visto -> JOENVIT 1258 609 646 Alguien con tantas partidas debería replantearse su juego si quiere aprender, o dejar de llorar y pasar un buen rato y divertirse, la cual cosa me parece genial.

Espero no haber sido muy ofensivo, saludos
Lo primero agradecerte a ti tanta preocupacion por mi,por mi puntuacion...veo que te importo,gracias.
Cuando he dicho yo eso?? :think:
Puede que me equivoque pero creo que no he dicho eso nunca...
Lo que veo aqui es que hay un problema de protagonismo por decirlo de alguna manera....que ha pasado? has leido algo por aqui en medio,tenias un mal dia y has decidido atacarme???.No se a cuento de que viene esto ahora...
En primer lugar ni me creo especial,ni creo que que este nadie pendiente de cuando entro pa darle a un botoncito pa que no vea cartas,pero igual que yo hay mas gente y si no lee con mas profundidad el foro,que sabeis que os gusta hablar....Tambien me llama la curiosidad que la mayoria de los que atacais con este tema os va bastante bien,o al menos mejor que a mi GRI: 57.15%
Nº rànquing GRI: 61
Punts ELO: No CCR
Nº rànquing CCR: No s'aplica
Punts del mes: No CCR
Partides jugades: 451
Partides guanyades: 259
Partides perdudes: 190
Partides abandonades: 2 de 451, (0.44%) de les jugades
Que curioso :think: .
El foro esta para algo,y si estais aburridos primero leer todo bien,no leais una frase al azar y ale a meterse con todo el mundo,me hace gracia porque sois todos iguales,no sabeis de que va el tema y os dedicais criticar a los demas...Todavia espero que venga alguien a decirme algo cuando he escrito algun agradecimiento,cuando he dado una enhorabuena....Creo que los moderadores ya son bastante adultos para defenderse solos.Si tuviera algun problema tan serio con ellos no me sentaria en la misma mesa a comer ni quedaria con ellos...No les hacen falta ningun lameculos,y que me perdonen por la expresion pero no encontraba nada mas apropiado,o eso o ganas de ir dando x saco
Y respecto a lo ultimo no ofende quien quiere sino quien puede.Anda y buscaros otra cosa con la que pasar el tiempo..........
Imatge
Godfather
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: ds. des. 01, 2007 0:00

¿Cuando has dicho tu eso?
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... 9481#19481
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... 4533#14533
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... 4543#14543
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... 4548#14548

Y podría seguir con tus 2 temas abiertos especiales para aleatorio, pero ya cansa.
No me importas ni tú ni tu puntuación, sólo te quería dar un consejo como lo habría hecho con cualquiera de esta página en tu situación.

JOENVIT:"En primer lugar ni me creo especial,ni creo que que este nadie pendiente de cuando entro pa darle a un botoncito pa que no vea cartas", pues entonces, ¿de qué te quejas? Das a entender una cosa y luego crees todo lo contrario. ¿Dónde dices tu que está el truco para que te haga perder a ti y los demás ganen? Porque supongo que para que tu pierdas alguien habrá de ganar.

Y no, no me iba nada bien cuando empecé y llevaba 15-60 o por ahí, luego fui aprendiendo con gente de la página y pasó a mejor sí.

En fin... espero que hallas cogido el mensaje, un saludo
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Muchos links,bla,bla,bla,pero no he visto en ninguno que yo diga que el sistema va en contra mio....
Sere breve porque ya estoy cansado de de tanto tocagaitas...
En primer lugar el foro esta para escribir,dar opiniones,dejar sugerencias,etc...Es imposible que cualquier opinion que se diga este todo el mundo de acuerdo con ello.
En segundo lugar igual que os molestais en decir que si me quejo,que si digo esto y lo otro,tambien podeis decir algo cuando felicito,doy la enhorabuena,pero claro es mas facil criticar supongo.
Supongo que tendre que aceptar el papel de capitan de las quejas pero como ya he dicho LEE CON MAS ATENCION,veras que no soy el unico,¿¿le has mandado un mensaje a todos los demas que se quejan??
Me apostaria algo a que no.
Si tanto te importa o te afecta lo que diga por los foros,me lo dices y me hago un planteamiento,pero me da que la unica intencion que tienes con todo esto es tocar las narices,ya se encargaran LOS MODERADORES, que para eso estan, de decirme lo que me tengan que decir ,de borrar temas si asi lo creen oportuno,o estas haciendo meritos para que te unan a ellos.
La verdad ni entiendo a que viene esto ahora,ni entiendo toda esta tonteria,si estas aburrido amigo te puedo dejar una bici para que te des una vuelta,es lo unico que te puedo decir.
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Au al.lots, vos record que per disputes personals ho arregleu per missatges privats.

Es foro de Retruc.net, està per donar opinions, suggeriments, etc, etc, i cada un el pot utilitzar per lo que trobi oportú. Noltros es moderadors, no mos hi solem ficar si no hi ha descalificacions personals, i feim comptes seguir així.

Aquest tema des famós "aleatori" per part nostra esta mes que mort, ja que hem explicat en massa ocasions com funciona es repartiment de ses cartes i si algú no hi està d'acord, es lliure d'expresar-se en aquest sentit, faltaria més.

... he dit...

... i a partir d'aqui, que cada un fassi lo que trobi més oportú, ja sabeu es nostro punt de vista.
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

No hay que quitarle la razon al que la tiene asi que :ssh:
Por mi parte creo que ya he dejado claro al compañero mi punto de vista,y de nuevo pido disculpas por alguna palabreja que he dejado.
Como muy bien dices,y yo he repetido,el foro esta para eso y cumplo mi derecho a usarlo.No perdere mas tiempo en " defenderme " de sus acusaciones.
Au ido sus,bones festes tenguin.
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Efectivament, amic guillem, aquest tema està més que mort, ja fa estona vaig dir que no tornaria a contestar cap altre queixa al respecte, igual que no ho faria el meu administrador de loteria davant queixes de per què no m'ha tocat la grossa, també ho podria trobar injust, però jo sé admetre que la sort és la sort.

Entenc que en Godfather es pugui sentir molest de sentir continuament les mateixes queixes del nostre estimat Joenvit, i agraeixo que surti, d'alguna manera, en la nostra defensa, però, tot i agraint-li, li demanaria que no entrés en discussions absurdes, també entenc perfectament en joenvit quan es queixa tant, tanta mala sort pareix que no és possible, i també li agrairia que no entrés en més discussions absurdes, no duen enlloc.

I ja que hi som, demanaria un desig en veu alta :pray: : seria possible no tornar a parlar d'aquest tema? no hi farem res, no aconseguirem res, no en sabem més. Aquestes crítiques o protestes no fan més que provocar cada vegada les mateixes discussions, tan inútils i tan poc constructives que fan més mal que bé.

Au! bon Nadal i que l'any que ve sigui millor!
Jaume.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

:ssh:
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Joenvit ha escrit: Mis propósitos para el 2009

-No volveré a decir nada sobre el aleatorio... :liar:
-No protestaré pk no me tocan piezas.. :liar:
-No protestaré .. . . . . . :liar:
-No... :liar:

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P F:-)
Imatge
Respon