no veig es botons per envidar trucar anem ...

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

sabeu q pasa o com se pot arreglar?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola. Varem fer un canvo ahir i avui veig que han aparegut aquests problemes (a més de tu, a en Miko i en bernatmano). Una altra cosa que hem detectat es que quan entrau a una sala buida, no es veuen les tauls i cadires. Podeu confirmar, algun de voltros 3, si aquest fet ja vos passava abans? O sigui, si quan entraveu a una sala buida, no veieu les cadires i taules?

Gràcies i esperem que aviat s'arregli.
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

obrador lo de ses taules a jo no me pasa, pero tant amb so nick de bernatmano com amb so de mano me pasa q no veig els botons. A mes quan entr a una taula q juguen no puc escriure res.
Can_Pau
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 29, 2006 0:00
Ubicació: Sóller

bernatmano ha escrit:obrador lo de ses taules a jo no me pasa, pero tant amb so nick de bernatmano com amb so de mano me pasa q no veig els botons. A mes quan entr a una taula q juguen no puc escriure res.
A jo me passa igual, però amb un altre nick que tenc si que em deixa entrar.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Veig que es un problema. Vos demanaria un favor ben gros als qui no veis les taules quan entrau a una sala buida (Miko, Can_pau, mano...) i es el seguent, mem si ho podeu fer, i es el següent: podeu copiar i aferrar aqui els missatges de la "Consola de java" i el codi font de la plana on apareix el chat, quan heu entrat? (Tant la "consola de java" com "vusializar codigo fuente" estan per dins els menus dels diferents exploradors)

Vos ho agrairia molt, ja que jo soc incapaç de replicar els errors produits, i no tenc ni idea de perque passen, això ens ajudaria molt.

Gràcies anticipades.
siglo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00

que tal gente, mira obrador a mi el problema que no veia la barra on posava truc... envit... ya me va be no se com perque no he fet res pero ya me va be, lo que encara no me va be es cuant entr a una taula per mirar, no me deixa escriure ni per saludarno puc dir res, si algu em opot ajudar ho agrairia. dew y grasis
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Hola. Ja toca estar arreglat, de dilluns a les 21:00. Gràcies a Can_Pau, jeje.
Respon