S'altre dia vaig jugar per primera vegada amb el nou sistema de penalització per les dolenties, i no estic d'acord en llevar punts per aquestes coses. Jo, per exemple, vaig ser penalitzat amb un punts menys i va ser perquè posava i canviava música. Agraïria que es modificàs això, perquè no sempre es pot estar únicament pendent de la partida, o has de mirar altres coses.
Gràcies.
Penalitzar per les dolenties
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Al manco canviar-ho i posar més dolenties, perquè així trob que és massa exagerat
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bones. Expicaré millor el funcionament i l'objectiu d'això:
OBJECTIU: l'objectiu es que una parella no pugui dir-se les cartes a traves d'una altre canal escrit (MSN, per exemple) a cada rodada.
FUNCIONAMENT: es pot fer 1 dolentia, pero només una durant 4 rodades, per tant en haver passat 4 rodades es pot repetir. Vol dir ixò que únicament el que no es pot fer és 2 o més dolenties durant 4 rodades. A mi em semblen uns numeros correctes, ja que si has de posar música, pots sortir posar-la i tornar i no passa res, si un òc més envant ho has de repetir, ho pots fer, i d'aquesta manera evitam que cada 2x3 esrepeteixin les dolenties.
Salut!
OBJECTIU: l'objectiu es que una parella no pugui dir-se les cartes a traves d'una altre canal escrit (MSN, per exemple) a cada rodada.
FUNCIONAMENT: es pot fer 1 dolentia, pero només una durant 4 rodades, per tant en haver passat 4 rodades es pot repetir. Vol dir ixò que únicament el que no es pot fer és 2 o més dolenties durant 4 rodades. A mi em semblen uns numeros correctes, ja que si has de posar música, pots sortir posar-la i tornar i no passa res, si un òc més envant ho has de repetir, ho pots fer, i d'aquesta manera evitam que cada 2x3 esrepeteixin les dolenties.
Salut!
Axo es una puta merda, axo de dolenties no pots fer res ni posar musica, ni res!!! Axo lo unic k fara es perjudicar es jugadors i ses partides. Ja que a jo per jugar a truc mai man llevat punts, enga hombre axo es de flipadets, de cada pic estan mes flipats per aki!! Visca ses dolenties, vaja puta merda, de cada pic fa mes oi axo!!
Hola ... truquers?
Perquè aquí hi venim a jugar a truc, o no?
A mi no me molesta gens aquesta nova norma, al contrari; a veure si els jugadors estan pel que han d'estar, i no es diuen les cartes pel msn.
Si hagués de valorar la norma de les dolenties li posaria un excel·lent.
El que no me pareix bé és això de desqualificar i emprar un llenguatge tan barroer; si qualcú no es troba a gust en aquesta web, hi ha molts altres llocs on potser s'ho passaria millor, i ens faria un favor als altres.
Va, a passar-ho bé, bona gent.
Perquè aquí hi venim a jugar a truc, o no?
A mi no me molesta gens aquesta nova norma, al contrari; a veure si els jugadors estan pel que han d'estar, i no es diuen les cartes pel msn.
Si hagués de valorar la norma de les dolenties li posaria un excel·lent.
El que no me pareix bé és això de desqualificar i emprar un llenguatge tan barroer; si qualcú no es troba a gust en aquesta web, hi ha molts altres llocs on potser s'ho passaria millor, i ens faria un favor als altres.
Va, a passar-ho bé, bona gent.
- Reservada
- Truquer asidu
- Entrades: 312
- Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
- Ubicació: Son Negre-Felanitx
Està molt bé llevar punts per les dolenties! El que no es pot fer es que una partida durí molt perquè a algú li dona la gana escoltar música, xatejar pel MSN o altres coses i que els altres tres jugadors hagin d'esperar. O es juga a truc o no!!!!
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Bones a tots.
Molt bona norma aquesta de penalitzar ses dolenties, hi ha cualque partida que pareix que no s'acaba mai. Si s'esta pes truc be, i si no fora jugar.
Anim Obrador i companyia, seguiu aixi.
P.D. ja seria es cop poder penalitzar ses dolenties pes micros
Molt bona norma aquesta de penalitzar ses dolenties, hi ha cualque partida que pareix que no s'acaba mai. Si s'esta pes truc be, i si no fora jugar.
Anim Obrador i companyia, seguiu aixi.
P.D. ja seria es cop poder penalitzar ses dolenties pes micros
Me pareix una excusa molt simple lo de sa música... o acás no teniu una playlist per tenir totes ses cançons que vos doni la gana durant 4 eternes rodades?
Estic molt d'acord amb sa nova norma, i es més... jo la faria d'una altre manera:
2 ó 3 dolenties - 1 punt menys.
Sense tenir en conta es número de ses rodades... perque, com bé han dit per aquí, si entres a jugar a truc, es per jugar a truc... i se pot posar sa musiqueta antes d'entrar a jugar sa partida.
Estic molt d'acord amb sa nova norma, i es més... jo la faria d'una altre manera:
2 ó 3 dolenties - 1 punt menys.
Sense tenir en conta es número de ses rodades... perque, com bé han dit per aquí, si entres a jugar a truc, es per jugar a truc... i se pot posar sa musiqueta antes d'entrar a jugar sa partida.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Gracies a tots per les paraules de recolzament. Es ver que a vegades cal aplicar la màxima "a palabras ...no se que era... oidos sordos", no? crec que totes les postures es poden defensar, pero tranquilament i amb bones paraules. 

- Mafalda
- Truquer habitual
- Entrades: 65
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: Alaior (Menorca)
Bona nit
La meva parella, 05ULISES05 i jo acabem de veure la nova norma de les dolenties i ens sembla una idea ESTUPENDA, tot el nostre recolzament a l’equip de retruc ... sempre millorant.
Bon truc a tots i amb moltes rialles
La meva parella, 05ULISES05 i jo acabem de veure la nova norma de les dolenties i ens sembla una idea ESTUPENDA, tot el nostre recolzament a l’equip de retruc ... sempre millorant.
Bon truc a tots i amb moltes rialles
- felanitxer
- Truquer novell
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. maig 17, 2006 0:00
Idò si de cas, trob que s'hauria de retocar o millorar un poc més això de ses dolenties, perquè s'altre dia volia cancel·lar sa partida i ho vaig provar un parell de pics i sem van descomptar un parell de punts. I aquest joc, a més de ser un joc de mentiders, ha de ser un joc de gent honrada, i trob que si algú es diu les cartes pel msn no té sentit es jugar. Jo mai ho he fet, i trob una tonteria jugar a truc aixi.
A més, hi ha moltes maneres més de fer tampes jugant a la web, i no sols es podem dir pel msn, sino que per exemple, es pot posar l'skype i dir-se les cartes per veu.
Així que, com he dit abans, trob que a l'hora de jugar a truc, hem de ser honrats, jugar lo millor que sapiguem i guanyar si es pot i si no, paciència.
De totes maneres, vull felicitar a la gent que feis la web, perquè és una meravella per passar una estona agradable i divertida! Enhorabona! i seguiu endavant. Si m'heu de menester per res, avisau!
Salut i força!
A més, hi ha moltes maneres més de fer tampes jugant a la web, i no sols es podem dir pel msn, sino que per exemple, es pot posar l'skype i dir-se les cartes per veu.
Així que, com he dit abans, trob que a l'hora de jugar a truc, hem de ser honrats, jugar lo millor que sapiguem i guanyar si es pot i si no, paciència.
De totes maneres, vull felicitar a la gent que feis la web, perquè és una meravella per passar una estona agradable i divertida! Enhorabona! i seguiu endavant. Si m'heu de menester per res, avisau!
Salut i força!
En aquest punt que diu en felanitxer crec que te raó, perque quant intentes cancelar una partida te conta una dolentia...
... però... ara que hi pens... si vols cancelar, no se sumen ni resten punts, no es vera?
I lo de que hi ha altres maneres de fer trampes per dir-se ses cartes tots ho sabem, però de lo que es tracte es de intentar penalitzar ses posibles maneres de's que ho fan.
... però... ara que hi pens... si vols cancelar, no se sumen ni resten punts, no es vera?
I lo de que hi ha altres maneres de fer trampes per dir-se ses cartes tots ho sabem, però de lo que es tracte es de intentar penalitzar ses posibles maneres de's que ho fan.
Bueno... personalment crec que aquest sistema no està mal pensat, com diuen per aki dalt si jugues a truk juga a truk i punto. Ara bé, obrador has dit que perq te llevin punts n basta en fer una dolentia, sinò q n'has d fer més. I jo dic, n sé si domés me passa a jo, però en es meu cas me lleven punts per cada dolentia que faig . N sé, en tenir temps t'agrairiem q ho revisesis un poc obrador.
adéu i disculpen las molestias
adéu i disculpen las molestias
Crec que a més d'un li ha passat... s'altre dia a en CUP i en JOD, per cada dolenties li restaven un puntet...