quiero positivos
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
22 negativos son muchos
no deberias haber dicho nada ahora ya tienes 24.....jeje
- dermovagisil
- Truquer novell
- Entrades: 12
- Membre des de: dv. maig 05, 2006 0:00
Tranquila murci no eres la unica que lleva tantos negativos... Almenos piensa que los que te han puesto positivos te quieren, como yo
. Tu sigue jugando como bien sabes y ya llegaran. MURCI POWERRRRRR!!!!!!!! 

28 negativos y subiendo
patetico
patetico

Lo tuyo si que es ser explicíta. Quiero votos positivos y se acaba el cuento. Di que sí.
ya van 29, no soy tan mala
- JaumeMiquel2
- Truquer novell
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. gen. 20, 2006 0:00
- Ubicació: Petra
si te consuelan mis 44 ...
siempre negatif, nunca positif
30 positivosssss y 30 negativos
graciasssssss
graciasssssss
necesito positivos para llegar a los 100
gracias de antemano
gracias de antemano
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
jo lo q no entenc es com fa ses mitjanes es senyo obredor xD Com pot ser que 90 positius i 60 negatius facien mitja de 9.5? xDDD
Contant es positius com a "10" i es negatius com a "1" a jo me surt un 6 de mitja, pero bueno aixo es en tothom, magradaria q el senyo obredor mo aclaris com fa ses mitjes.
Contant es positius com a "10" i es negatius com a "1" a jo me surt un 6 de mitja, pero bueno aixo es en tothom, magradaria q el senyo obredor mo aclaris com fa ses mitjes.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
El problema és que no compten els negatius com a 1 i els positius com a 10, sino que el que compta a retruc.net és la DIFERÈNCIA entre els positius i negatius, per tant té la mateixa nota un que du 90-60 = 30 que un que du 30 positius i cap negatiu.... ara és així, no vol dir que no es pugui millorar.
Pero d'aquesta forma, sobretot a gran escala, posa per exemple un te 150 positius i 120 negatius. A n'aquest usuari en qüestio(ojo q es inventat eh) vale q tengui 150 positius, por li han fotut 120 negatius, son 120 persones que tenen el seu motiu per possar el negatiu, per tant no crec que sigui just que tengui el 10. Jo intenteria fer una mitjana mes aritmetica.obrador ha escrit:El problema és que no compten els negatius com a 1 i els positius com a 10, sino que el que compta a retruc.net és la DIFERÈNCIA entre els positius i negatius, per tant té la mateixa nota un que du 90-60 = 30 que un que du 30 positius i cap negatiu.... ara és així, no vol dir que no es pugui millorar.