bones tardes.... escric aquest tema per avisar a sa gent...ke me coneig...ke avui horabaixa per fiii he trobat es meu clon jugant ... en colllonsdepuput..... que me copiin es nick......vale.....caxondeo a tope...pero ke ademes vagin diguent ke som es mateix o sea ke es vulgui fer pasar per jo...(confirmat per sa gent ke hi jugave amb ell).....per aki no pas.... jo puc ser lo mes roker , lo mes dolent , lo mes cabron ...lo mes simpatic..... podre caure millor o pitjor.... pero som jo..i no vull ke un pixa corta ke es faci pasar per jo pugui fer, dir o escriure algo ke jo no hagi dit....
per aixo deman a nen obrador meam si es pot fer algo.....i si no nomes vos demanaria ke si el veis conectat no li faceu cas......
moltes garcies , a tots....
gent ke sa far pasar per altres
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
- collonsdepuput
- Truquer asidu
Si ho dius per jo Mateu vas ben equivocat, jo després de veure això vaig riure un poc amb en gaballins-gabellins, però això de pixa corta, no ve amb jo, ja que creg que le tenc que tenir exageradament petita per superar s'original de'n collonsdepuput, ja,jua....
- collonsdepuput
- Truquer asidu
Me cagon belmon si m'hos em d'enfadar, m'hos em d'enfadar tots, que putes....
Guerraaaaaaaaaaaaaa......
De totes formes tres lll sa noten hagués estat millor collonsdepoput, aixi segur que dona confusió absoluta, ja.ja....
Ara el faré ale.....
Guerraaaaaaaaaaaaaa......
De totes formes tres lll sa noten hagués estat millor collonsdepoput, aixi segur que dona confusió absoluta, ja.ja....
Ara el faré ale.....
ido jo dic q en collons te rao pq ningu te es pq fer-sa pasar per ningu .
ara si si es per fer riure ric sa grasi pq quan vaig veure es meu clon vaig riure molt ara aixo si si cualcu te manca de personalidad i te nesesitat de fer un nom jo amb molt de gust ni treure un o ni dare uns des q ja tenc.trob q mestre cobrador ahuria de fer coses pq hi pot haver mals entesos i no interesen a ningu.dixooooo
i si es cobrador no fa res protestooooooo
ara si si es per fer riure ric sa grasi pq quan vaig veure es meu clon vaig riure molt ara aixo si si cualcu te manca de personalidad i te nesesitat de fer un nom jo amb molt de gust ni treure un o ni dare uns des q ja tenc.trob q mestre cobrador ahuria de fer coses pq hi pot haver mals entesos i no interesen a ningu.dixooooo
i si es cobrador no fa res protestooooooo
Collonsssssssss!!!!! My darling,DON,T WORRY!!!!....george nomes nhi ha un....IRREPETIBLE!!!!!!!!!.PALABRA DE ANGELINA.....KISSSSSSSSSSSSSSS
bones!!!
jo estic d'acord amb en collons ... està ple de clons!!! PLE PLE i no li veig la gràcia ...
és més ... aquests clons (que segur que és algu de la pàgina ... pq es novatos crec que no son) estàn incrementant una burrada el nombre d'usuaris, i això arribara a fer un pet!!! i si no ... ja m'ho direu!!!
res, esper que faceu bons trucs!!!
bondaaaaaaaa
jo estic d'acord amb en collons ... està ple de clons!!! PLE PLE i no li veig la gràcia ...
és més ... aquests clons (que segur que és algu de la pàgina ... pq es novatos crec que no son) estàn incrementant una burrada el nombre d'usuaris, i això arribara a fer un pet!!! i si no ... ja m'ho direu!!!
res, esper que faceu bons trucs!!!
bondaaaaaaaa
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
ai mateix es va registrar un tal gutiii
jo vag parlar amb ell, i m'havia copiat el color del nik, i m'imitava,
diguent coses a els amics...
no importaria dir que cuam vam parlar no ens vam caure massa bé..
ja em va di qui era...
no cal ni dir-ho...
bé, esper que ja no torni a entrar per aqui a molestar, i si a de entrar que ho fasi amb un altre nik i ja es pot ben disculpar!
au ido salut i radicalismeee!!!
jo vag parlar amb ell, i m'havia copiat el color del nik, i m'imitava,
diguent coses a els amics...
no importaria dir que cuam vam parlar no ens vam caure massa bé..
ja em va di qui era...
no cal ni dir-ho...
bé, esper que ja no torni a entrar per aqui a molestar, i si a de entrar que ho fasi amb un altre nik i ja es pot ben disculpar!
au ido salut i radicalismeee!!!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

Bé 1er que tot dir que soc AMUNT, i dient açò m'arrisque a que m'expulsen, xo m'és =. En 2n lloc dir que he sentit comentaris que diuen que AMUNT = GUTIII (amb 3 III), i escric públicament x a desmentir tal aberració. Els companys de l'equip del retruc ho podran corroborar mirant la IP i voran que ben segur que no és = que la meua ( a no ser que el meu germà s'hagi registrat). Espere que es solucione el malentés este i el meu nom no estiga enbrutat més del que està.
PD: tb dir que ara Out és un personatge exemplar i vullgut x tots menys x GUTII.
PD2: tb dir que aquest GUTIII que intenta fer-se passar x mi lo únic que em té és enveja i malicsia, xk ben segur que sap que sóc molt millor truqer que ell
PD: tb dir que ara Out és un personatge exemplar i vullgut x tots menys x GUTII.
PD2: tb dir que aquest GUTIII que intenta fer-se passar x mi lo únic que em té és enveja i malicsia, xk ben segur que sap que sóc molt millor truqer que ell
pues ara m'ha tocat a jo
s'ha enregistrat un tal xarret

s'ha enregistrat un tal xarret

un pregunta
ke vol dir xerret ???
perke permi xarret es lo que se emplea per anar amb cavall
no hem de passar sa arada devant es bou
o no hem de ficar sa pota fins abaix ke alomillor li he ficada
be si eso me corregueixes
ke vol dir xerret ???
perke permi xarret es lo que se emplea per anar amb cavall
no hem de passar sa arada devant es bou
o no hem de ficar sa pota fins abaix ke alomillor li he ficada
be si eso me corregueixes
xerret crec que no vol dir res,
es nom de xerret ve de que sa antiga madona de ca nostra que li deien de ca na xerreta, i noltros hem agafat aquest nom per sa casa
i si, es vera lo que dius, un xarret es com un carro diguesim
tampoc es que m' enfadi, però ara aquest xarret ja duu 4 partides abandonades, i tenc por que se pensin que sigui jo
es nom de xerret ve de que sa antiga madona de ca nostra que li deien de ca na xerreta, i noltros hem agafat aquest nom per sa casa
i si, es vera lo que dius, un xarret es com un carro diguesim
tampoc es que m' enfadi, però ara aquest xarret ja duu 4 partides abandonades, i tenc por que se pensin que sigui jo