PROU DE CAXONDEO

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
capon
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 0:00

Estaria be com en els xats que hagues moderadors en les partides,supose que sira algun programa que vela per es bon funcionament de ses partides i el bon xerrar
Cada vegada es mes sovint trobar indesetjables que tot es temps insulten i quan es veuen sense opcio et deixen alla segut i has de cancelar
Be,nomes es una sugerencia,ja se que es va fer es ccr per aquest motiu pero gent des ccr es desfoga a les publiques,alla no fan el mateix :no:
son molt homes :study: :study: :study: :study: estaria be,nomes que no rebesin els valencians adeu :salut:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Bones capon. Entenc sa teva queixa, però crec que estaràs amb mi en que no crec que sigui sa millor solució vetar a determinats usuaris segons sa seva procedència.

S'està treballant amb això dels insults, segons quins usuaris ja no poden entrar a sa pàgina a causa d'això. A més, proposam això que trobaràs a n'aquest fil per prendre mesures si escau.
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... pic&t=1193

Salut
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

capon ha escrit:pero gent des ccr es desfoga a les publiques,alla no fan el mateix :no:
No crek que algu del ccr vaja desfogant-se per cap lloc i menys abandonant partides per pedra encara que sigui fora punts :no:
capon ha escrit:,nomes que no rebesin els valencians adeu :salut:
Entenc el teu disgust però que aquells dos tipos sigueren valencians no vol dir que tots els valencians son mala gent, per favor no generalices.
Imatge

Amunt Sempre!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Totalment dacord amb en Jose, trob que son paraules massa ofensives cap a la gent de CCR i els valencians. :no:

Jo crec que un 99 % de gent de CCR no es desfoga per les sales generals ni fuig, sino que son excellents truquers. Ho se per que jo hi jug i es veu l'alt nivell, no tan sols en joc sino en cortesía.

I valencians... pfff gent com Arethel o Lafaltaenvide n'hi ha pocs.. Alfauir91 també... :clap:

Com diu en Lafaltaenvide no generalitzem ok? :hand:
Imatge
capon
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 0:00

:scratch: :scratch: :scratch: o no m´explicat bé o fa massa calor...
En algun moment en generalitzat amb els valencians?Lo que volia dir en aquest cas,que amb sonse i companyia (que tenien tela) eren taxats per tothom d´indesetjables i em pregunto,nomes eren ells? He jugat amb gent dels que mes canya es donaven i ells fan els mateix i han rebut els altres,i aixó era el que volia dir,QUE NO NOMÉS PERQUE FOSIN VALENCIANSSSSSSSS,mem si queda clar ara,que deseguida surten ronches a tothom
I la seguent questió,142 membres ccr,posarieu sa ma en es foc per tots?Seguiu es consell que em donaveu,no generaltzeu,demanau a membres ccr que juguen a vegades a la sala d´es café i mem que vos diran.
M´estim més no donar noms i aixó que diu el mestre tolls está molt bé pero ja som massa grans per fer es beneit...
Em van dir,ostres una pagina de truc,em vaig apuntar i casi tot ha estat molt be,nou amics,gent collonuda i qualque desbarat,pero bueno,que em de fer...
Salut a tothom i bones vacances :salut:
[/b]
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

La millor solució, amic capon
es la que diu el mestre tolls,
perque si no es demostra la fechoria
es dificil castigar al infractor.
En el cas de sonse i companya va quedar
ben demostrat i per aixó es prenguren mesures
pero si tu vas diguent per ahi que hi ha gent del ccr
que insulta o que abandona partides i no aportes cap proba
deixes a tots els del ccr en entredit i no se si per tots pero per un
99% si posaria jo la ma en el foc.
Imatge

Amunt Sempre!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Jo crec que som prou persones per actuar amb conseqüència. El que diu es company capo te tota la raó del mon. Hi ha gent que sa queixava dels nicks expulsats, i el seu comportament no es de lo millor tampoc. Les persones expulsades estan jugant amb clons, però de moment com el seu comportament es correcte no veig motiu per tornar-los expulsar. Això vol dir que sa mesura ha fet l'efecte esperat. Ara que per jo, personalment, part del embull que sa muntat el tenen part dels altres que sa queixaven, i no vull generalitzar, aposta ja dic part. A l'equip de retruc.net, no li fa molta gràcia haver d'expulsar nicks. No es la política mes adequada. En quan tenim una queixa primer de tot se l'hi envia un missatge. I si la cosa no va per el bon camí, després s'agafen altres mesures. Però repetesc, es una llàstima haver d'arribar a tal extrem. I també es una llàstima voler fer un truc, i gaudir d'una estoneta divertida, i aplegar una emprenyada, i sentir-te impotent davant aquesta mena de persones.
Sa millor solució es fer-te del CCR, i si hi ha cap problema comunicar-lo a l'administració. I aquí si que se poden agafar mesures ràpides i eficaces.

AU!! Bona gent gaudiu de la pàgina que es única, una senya d'identitat que mos caracteritza a la gent de les Illes i com no als Valencians....
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

lafaltaenvide ha escrit:La millor solució, amic capon
es la que diu el mestre tolls,
perque si no es demostra la fechoria
es dificil castigar al infractor.
En el cas de sonse i companya va quedar
ben demostrat i per aixó es prenguren mesures
pero si tu vas diguent per ahi que hi ha gent del ccr
que insulta o que abandona partides i no aportes cap proba
deixes a tots els del ccr en entredit i no se si per tots pero per un
99% si posaria jo la ma en el foc.
que :no: saps que no juguen amb foc :hand:

:think: menos mal que no som de CCR, :scratch: que segur jo estaria dins aquest 01 % restant. :few:

Amb lo bon allot que som :O) :O)
** Xisco MASET **
Respon