L'aleatorietat del repartiment de les cartes
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
caimarienca ha escrit:jo pens que aqui la gent s'esta obsesionant amb s'aleatori i....aixi,
no nam be....
Estic doblement d'acord amb tu camimarienca.caimarienca ha escrit:jo pens que aqui la gent s'esta obsesionant amb s'aleatori i....aixi,
no nam be....

Bé, ara en sèrio, a veure de qui pateixen aquestes ratxes tan brusques, ho han sofert des del primer dia que varen entrar a la web. Perquè el programa és el mateix, des del dia que vos vàreu registrar cadascún fins avui.
I aquí vé el que diu na caimarienca, vos obsessionau amb això. Crec més aviat que ja molta gent quan comença una partida i veu més de 3 mans seguides sense peces, se li activa en el subsconcient n'aleatori. I quan més se comenti més s'extendrà el virus "aleatori" entre la gent.

- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Caimarienca
Estic ben d'acord amb el que dius.
En els jocs de cartes influeix molt l'atzar, exactament igual que en el repartiment de cartes que fa el programa, cosa que pareix que hi ha gent que no vulgui entendre. Tots hem passat per ratxes bones i dolentes. I sí, el millor d'aquesta web, per jo, és poder passar una estona amb tanta gent com hem conegut, que si no fos per retruc.net possiblement no ens coneixeriem. ¿I que no és wapo això?
Au, salut i sort a tot@s!
PS: per cert, caimarienca, amb aquestes explicacions que dónes ... ¿com és que encara no tens espases?

Estic ben d'acord amb el que dius.

En els jocs de cartes influeix molt l'atzar, exactament igual que en el repartiment de cartes que fa el programa, cosa que pareix que hi ha gent que no vulgui entendre. Tots hem passat per ratxes bones i dolentes. I sí, el millor d'aquesta web, per jo, és poder passar una estona amb tanta gent com hem conegut, que si no fos per retruc.net possiblement no ens coneixeriem. ¿I que no és wapo això?
Au, salut i sort a tot@s!

PS: per cert, caimarienca, amb aquestes explicacions que dónes ... ¿com és que encara no tens espases?

- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Són opinions, així donam una mica més de varietat a aquesta web. Que aburrit si tots fossim igual...si senyors, el que vostes diguin senyors, tenen raó senyors, ho entenem tot senyors, no plorarem com a mesquinets senyors, perdonau s'insistència sinó... "pareix que no ho volem entendre", bé, ido seré jo, però el dret a queixar-me, plorar, bramar, discernir d'una opinió d'una pinya, ser diferent a la resta... crec que també i tenim dret, i més, si ho fem donant explicacions amb educació i respecte... ningú me posa una espasa al coll per fer-me pagar els 30€, però ja està bé de tractar-nos de ploramiques i que no entenem l'essència del joc, mirau, me sap greu, açò hi ha...
Tot està perfecte, i coneixem a molta gent encantadora, però açò no lleva que poguem criticar algun aspecte que creiem que es podria revisar, RES MÉS
Tot està perfecte, i coneixem a molta gent encantadora, però açò no lleva que poguem criticar algun aspecte que creiem que es podria revisar, RES MÉS
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Benvolgut Krusenstern,krusenstern_1977 ha escrit: el dret a queixar-me, plorar, bramar, discernir d'una opinió d'una pinya, ser diferent a la resta... crec que també i tenim dret, i més, si ho fem donant explicacions amb educació i respecte...
¿Algú t'ha ha negat aquest dret?

Però de la mateixa manera, els altres també tenim dret a pensar que NO ES VOL ENTENDRE una cosa que és ben senzilla i evident: el truc és un joc de cartes, i com a tal hi influeix l'atzar, no és una fórmula matemàtica.

¿O no ho podem pensar? Idò ho pens. I en el repartiment de cartes del programa d'aquesta web hi influeix tant l'atzar com en una taula real de truc, ni més, ni menys.

Au idò Krus, a veure quan en feim un i comptarem les peces que ens toquen a cadascú.

Salut!

Per un pik que no beus, l'endevines tuadell.ayayay ha escrit:don tota sa rao a nen npi,mes ben definit imposible pero aqui es fan mangarrufes i a nes bar jajajaj no sen solen fer i aixo es un programa q me pareix be i q tots disfrutam amb ell,pero sa veritat es q es pot manipular com vulguin nomes hem de cunfiar amb sos directius q........ pero bueno es lo q hay i farem com las lentejas q si las quieres las tomas i sino las dejas....es meu consell es q aixo esta fet per riura i fer bones amistats tot lo demes son quentos i a disfrutar q no deixa de ser un joc,fabulos pero un joc.

Sa coa s'encen,JOCFORA ha escrit:
Toniet, si tens res que dir, xerra clar, no tiris sa pedra i ja està

** Xisco MASET **
- krusenstern
- Truquer asidu
Ses peces no influiran, ja que tú guanyaràs per qualitat com ha jugador, açò és el que entenc
. Tota sa raó tens de pensar i expresar que jo no ho entenc i ho exprés
, bé, ja m'entens... mira, així és una forma que xerrem tu i jo i fins i tot passam el fil de desafiaments aquí
Adéu i salut, que és el que compte!

Adéu i salut, que és el que compte!
per cert, caimarienca, amb aquestes explicacions que dónes ... ¿com és que encara no tens espases?
jo hem quedare amb el meu garrot ja que el que vull es PROTESTARRRRRR!!!!!!!!!!!Per no xerrar del nostre president...el senyor ayayay
lo millor de lo millor.... 

jo hem quedare amb el meu garrot ja que el que vull es PROTESTARRRRRR!!!!!!!!!!!Per no xerrar del nostre president...el senyor ayayay

Direm que també el que influeix es la ratxa que pugui dur la parella amb la qual jugues, no tan sols les peces que pugui dur un... així mateix també influeix l'ordre així com et venguin les cartes, m'explic, de que serveix dur 6 vegades l'amo, llengua bona i un rei, si justament els teus contraris no duen res de res en aquell moment? Per fer sis punts i robar qualcun d'envits? D'aquesta manera, si es perd el cantó, no es pot atribuir a que s'ha duit poc ( i m'estic referenciant exclusivament a les peces grosses ), sino que l'ordre de les cartes no ha estat favorable. O bé si es dona el cas de que els rivals sempre duguin un peliu mes que un...simplement que no s'ha duit sort, o que l'atzar amb el repartiment ha estat capritxós.... No se, també hi ha gent que les sap jugar, jo als bars, he vist vells partir d'un truc amb sa madona a la ma sent darrer de ma i sense que els contraris haguessin envidat. Sa qüestió es que mires la carta del contrari i es l'amo!!!. Al principi penses que es vell es un roquerot de l'ostia,o que ha duit sort amb la seva intuició, però a mida que el veus anar jugant, i guanyar cantons, et quedes flipat, i penses: com es possible??? Encara som molt jove, pentura amb els anys i amb moltes partides a les meves esquenes ho podré arribar a entendre... Homo, també s'ha de dir que per ser un bon jugador de truc també es diu que s'ha de tenir memòria, tenint controlades les cartes que han surtit a rodades anteriors (quantes més millor), l'ordre, etc ... i aquest és un paràmetre que CREC que retruc.net encara no té en compte. Que hagi sortit a una ma l'amo amb es sis d'oros, no t'indica que en la següent ma, si surt es sis d'oros l'amo pasturi per alla... no sé si m'he explicat
de totes formes si vaig errat supos-ho que n'Obrador ho podrà dir.
Ojo! Cert es que hi ha partides a les quals estas negat, negat, negat, no dic que no. Intentes fer algo diferent per tal de rapinyar punts i cada vegada et mollen una esclovellada, no se, pens que aquestes situacions també es donen als trucs presencials i bastant sobint.Qui no ha tengut un dia negre (o dos, o tres seguits...) jugant a truc al bar?
Bueno, mollat es rollo crec que no he aportat res diferent a lo que s'havia dit a qualcun post anterior del fil, jejeje... però bé he donat la meva humil visió sobre el tema.
Salutacions!!!

Ojo! Cert es que hi ha partides a les quals estas negat, negat, negat, no dic que no. Intentes fer algo diferent per tal de rapinyar punts i cada vegada et mollen una esclovellada, no se, pens que aquestes situacions també es donen als trucs presencials i bastant sobint.Qui no ha tengut un dia negre (o dos, o tres seguits...) jugant a truc al bar?
Bueno, mollat es rollo crec que no he aportat res diferent a lo que s'havia dit a qualcun post anterior del fil, jejeje... però bé he donat la meva humil visió sobre el tema.
Salutacions!!!

I un be negre!!
Però de la mateixa manera, els altres també tenim dret a pensar que NO ES VOL ENTENDRE una cosa que és ben senzilla i evident: el truc és un joc de cartes, i com a tal hi influeix l'atzar, no és una fórmula matemàtica.
¿O no ho podem pensar? Idò ho pens. I en el repartiment de cartes del programa d'aquesta web hi influeix tant l'atzar com en una taula real de truc, ni més, ni menys.
No és el mateix, NI DE BON TROS!, el procediment de repartiment de cartes en una taula real de truc que en un programa informàtic. Senzillament perquè no és el mateix un procediment mecànic que un procediment electrònic/informàtic.
Meam, equip de moderadors i directiva de Retruc, fa temps que m'he ressignat a la realitat d'aquest problema. L'accept en la mesura que això està fet així i punt. Ara bé, que no mos facin combregar amb rodes de molí.
Ben cordialment, no és res personal.
Jaumarro, aixó mateix trobava jo, pero no me sortien ses paraules tant encertades com tu les has posades
També m'agradat lo de ses rodes de molí i de's me negre.

També m'agradat lo de ses rodes de molí i de's me negre.

** Xisco MASET **
- krusenstern
- Truquer asidu
Era de suposar que tard o prest sortiria aquesta polèmica, per mi absurda. Jaumarro, rei meu, no crec jo que ningú vulgui fer combregar amb rodes de res a ningú.jaumarro ha escrit:I un be negre!!
No és el mateix, NI DE BON TROS!, el procediment de repartiment de cartes en una taula real de truc que en un programa informàtic. Senzillament perquè no és el mateix un procediment mecànic que un procediment electrònic/informàtic.
Meam, equip de moderadors i directiva de Retruc, fa temps que m'he ressignat a la realitat d'aquest problema. L'accept en la mesura que això està fet així i punt. Ara bé, que no mos facin combregar amb rodes de molí.
Ben cordialment, no és res personal.
Està clar que cadascú té sa seva opinió, com tu tens sa teva i jo sa meva, ara bé, te puc assegurar i t'assegur que es motor des joc és molt més precís en quan a aleatorietat que un repartiment manual (supòs que quan deies mecànic volies dir manual). Ho dic perquè elimina factors des tipo escatsar malament, cartes repetides a mans successives, qualque mà més viva que ses altres...
Jo entendria més queixes adreçades a que a la llarga sa màquina reparteix amb molta més equitat que a sa taula d'un bar, cosa que li podria restar emoció. Vos dic jo, una altra vegada estimats meus, que a la llarga tothom veu lo mateix. Però és que els mallorquins tenim dues coses que mos fan diferents: una, passadors de pena. I s'altra, remugadors professionals. Jo es primer.
Mira, jo col·labor amb sa pàgina. Però puc ser igual o més crític que tu amb es sistema de repartició i amb altres coses. No he de convèncer a ningú per sa meva adhesió a sa pàgina, simplement perquè hi crec, trob que es programa està molt però que molt aconseguit.
Dius que t'has ressignat. Okei, perfecte, te vull entendre. Però primer t'agrairé que m'enumeris amb quins punts no combregues. Què t'agrada i què no t'agrada, amb fonament a poder ser. Te promet que t'ho agrairé i alomillor me fas canviar de punt de vista i tot.
Tampoc és res personal, no voldria t'ho pensassis.
Enga salut

Tolls, no crec que valgui la pena insistir-hi més, per part meva, en aquest tema. Torn repetir que m'hi he ressignat. Quant a l'argumentació, és ben senzilla. Tant d'altres companys com jo mateix ho hem comentat aquí mateix i en d'altres fils. Repassa-ho si tens paciència i ganes. De veritat, no vull tornar repetir lo mateix. Així que en una cosa sí que estic d'acord amb tu. Que cadascú pensi lo que vulgui i tregui les seves pròpies conclusions. Totes elles són respectables.
Mira, jo col·labor amb sa pàgina. Però puc ser igual o més crític que tu amb es sistema de repartició i amb altres coses. No he de convèncer a ningú per sa meva adhesió a sa pàgina, simplement perquè hi crec, trob que es programa està molt però que molt aconseguit.
Dius que t'has ressignat. Okei, perfecte, te vull entendre. Però primer t'agrairé que m'enumeris amb quins punts no combregues. Què t'agrada i què no t'agrada, amb fonament a poder ser. Te promet que t'ho agrairé i alomillor me fas canviar de punt de vista i tot.
Tampoc és res personal, no voldria t'ho pensassis.
Enga salut
Au, salut.
P.S.
Per cert, en el context del meu missatge anterior, mecànic i manual són sinònims.