Jugar amb la PDA

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
Clec
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 29, 2006 0:00

Com ho puc fer per jugar a través de la PDA? No em deixa descarregar el Java. Gràcies
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

Hola,Clec!

Jo tambe som com els "Jefes de ses tribus Africanas",que tot allo que es lluent i brilla,els hi agrada...je,je i per aixo mateix ja fa devers un any,tambe vaig comprarme un Pocket Pc,una Acer n-35 concretament,amb GPS incorporat i amb Windows 2003 de sistema operatiu.
S'aparatet va de fabula,sempre trobas programas utils,ja siguin gratuits o si no,els cercas a "sa somera" (s'e-mule :wink: ) i amb sa targeta inalambrica,pots fer casi de tot....menys jugar a truc! :cry:
Malauradament,jo tambe ho vaig intentar i de fet,visit sovint sa pagina desde on es descarrega es Java,esperant que qualcun dels "serebritos" de Sun soft es decideixi a treure una versio per Pocket Pc o Palm.
Mentrestant,aurem de seguir fent servir aquests "grans i pesats" Pc's,ja siguin portatils o de Taula...aixi es la vida.

Jo no conec gaire gent que sigui usuari d'aquest tipus d'aparells i casi tot ho he hagut d'aprendre tot sol,devant de sa necesitat,he hagut de cercar per internet,postear a molts de forums (ni han molts sobre aquests catxarrets...).Si et trobas igual que jo,i si hi ha algun mes de Voltros que tambe sigui un "xiflat" d'aquests aparellets,os anim a que creem un fil al forum per intercamviar opinions,consells,dubtes i potser animar a altre gent a "adoptar" un petit d'aquests.Crec que "mesie Obrador" no tendra cap inconvenient a que obrim un petit apartat a "altres Herbes" i alla fer de ses nostres...Que hos pareix? :wink:

Voltor 8)
Clec
Truquer novell
Truquer novell

:D Estic contenta de trobar algú que m'entén... i que ha passat pel mateix. A jo me varen regalar la PDA per Nadal (és la mateixa que la teva: Acer n35 amb GPS incorporat). He tornat loca per a sincronitzar-la amb el PC, per a connectar-me a Internet, etc., però ara ja me funciona tot menys el GPS (em falta un programa) i el truc!! Veig que per ara no serà possible i a més, des de la pàgina, me vàren dir que per les mides de la pantalla no creuen que ens anàs massa bé. De totes maneres esperarem a veure què. Gràcies per la teva resposta.

Adéu

PS: per jo perfecte, obrir un fòrum de PDA's!!

:P
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu

Supos que el programa que et falta es el "TomTom".El trobaras a "sa somera" facilment,amb crack,mapas i actualizacions.Domes posa "tomtom5 iberia maps" i es un arxiu d'uns 270 Mb menys o manco.
Instalar l'ho es relativament facil,pero per el que hagis de mester me trobaras per aqui o si no,enviam un Missatge privat.

A mandar! 8)
Clec
Truquer novell
Truquer novell

Sí, ja sé que a sa somera el puc trobar, el problema és que a ca nostra tenc Imagenio i ADSL i sa somera no ens funciona. Per això no sé com punyetes ho puc fer per descarregar-me'l. Alguna idea? Gràcies
:)
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu

Aixo es posa interesant...vols dir que amb Imagenio no van be els Peer to peer?.No ho sabia,pero segur que qualcun dels "Nostros Jakers Profesionals" ja sap que fer.(Va per voltros,Wil,Bud,Vespino i companyia,segur que sabeu de que va aixo) Vos animau a ajudar a una Dama amb apurs? :D

Voltor.
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Tot deu ser perque tens es ports de's router bloquejats, es molt fàcil obrir-los perque es P2P funcioni com Deu mana, aquí te deixaré un enllaç perque puguis fer-ho pas a pas. A jo me va ser de molta ajuda!

http://www.adslzone.net/imagenio.html
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu

Ja ho sabia jo...lo que no sapiguen aquests!
Grande,Willy,Grande!
8)
Clec
Truquer novell
Truquer novell

Wil,

Sí, sabia que era això dels ports. Gràcies, però, per la teva ajuda.

Voltor,

Com saps que som dona?
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Perqué estàs contenta!
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu

"Estic contenta de trobar algú que m'entén..."
"He tornat loca per a sincronitzar-la amb el PC, per a connectar-me a Internet, etc..."
Elemental querida "Guatson"...! 8)
O aixo...o perds mes oli que es cotxo dels "loco Mia"

Si necesitas qualque cosa mes,aqui esteim! :D
Gracias a tu tambe,Willy,campeon!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

:lol: :lol: :lol:

Jo ja no sé si m'ho pas millor jugant a truc ... o voltant pel fòrum !!!

:lol: :lol: :lol:
Respon