SONSEtroll for PRESIDENT

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Amunt
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 0:00

Comunique a la direcció del retruc.net que ha nascut l'Oposició. Vull convocar eleccions per a un canvi de directiva. podeu votar lliurement. Sonse el que propossa és una pàgina gratuita i 2 servidors on no hi haja mai cap error, quan la direcció del retruc vullga pot comnçar a convocar eleccions.

SONSE for PRESIDENT
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

L'Oposició? ja n'hi ha d'oposició, o això torna a ser una altra escisió? es pitjor que això del PP... :few:
sonse
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 0:00

hi ha agut un error, en lo que ha dit Amunt;nosaltres volem representar als radicals.Lobjectiu nostre es crear una pagina gratuita i sense problemes de servidors. A mes, volem una atra sala per a jugar truc valencià.Em estudiat com fer la puntuacio, x a ixir beneficiats tots, i creem que es factible. D`encà d'aki vull animar a tots els radicals.Mem si ho aconseguim.
Un saludo,obrador
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Sr. Sonse si sa teva paraula ha de ser com a ne's sopar de València, te posa en evidència. Valdría mes que ficassis es cap dins l'aigua i no diries tantes pardalades.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Pos aixo mateix que diu el mestre jove. :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

He rescatat el tema original, ja que l'haviem mogut a una zona "fosca".
sonse ha escrit:Lobjectiu nostre es crear una pagina gratuita i sense problemes de servidors. A mes, volem una atra sala per a jugar truc valencià.Em estudiat com fer la puntuacio, x a ixir beneficiats tots, i creem que es factible. D`encà d'aki vull animar a tots els radicals.Mem si ho aconseguim.
Un saludo,obrador
Sou complement lliures de crear el que volgueu, faltaria més! si voleu que vos doni una ma (preu de servidors, com fer un joc de truc, programar en java, montar un portal web, etc.), m'ho demanau per privat i vos ajudaré amb el que podré, ok?
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

No perguis el temps, mestre obrador
Aquest que es diu Amunt, no es altre que en North.

Ja fa mes de dos anys i tu ho saps be que demane jo
una sala de truc Valenciá, pero sempre ho he fet desde
el respecte a la teva feina i a al teu temps.
Entenc perfectament que no es cosa de dir, Au cambie
tres cosetes i fet.

Fins i tot, vaig viatjar a Mallorca entre altes coses,
per demanarteu en persona :pray: .

Pero, me sap greu que te emprenyen esta clase de gent
que ha estat espulsada de la pagina per conducta dolenta
i que per amgar-se darrere de un nik es pensen que poden fer el
que vullguen.

Aixi que, Sr. Jaume, No pergues el teu temps i aprofitel per
fer altres coses....
com per exemple... fer la sala de truc valenciá :few: :drool: :shift:
XD
XD
AU, SALUT I FORÇA AL CANUT!!
Imatge

Amunt Sempre!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

:lol: :lol: t'entenc lafalta... no passis pena. El truc valencià, que molt amablement demaneu, pot ser arribarà algun dia... :few: per cert, ja veig a quin acord vareu arribar voltros per valencia :scratch:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Oposició radical??

pero si oposicio radical tmb n'hi ha...

esta tot inventat :think:

vosaltres el que voleu es fer una altra pàgina web... bah.. no no nonooo

PROTESTO I PROTEST ES ENCARA!!

RETRUC.NET I AU!!

ke porem se opositorsi lo que vulgueu pero a mi no me mouen d'aki.
Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Si, si que la fagin, però mestre Obrador no les diguis com arreglar es tema de tomar es servidor, que ja tenc ganes de fer-ne qualcuna i retruc.net ja esta bastant blindat a tals efectes, ji, ji....
sonse
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 0:00

despres dakest missatge crec que tinc les hores contades a aquesta pagina,jaja. Un plaer haver-la conegut. I agraïr a tots els que fan posible esta pagina.aki he dexat les meues ultimes paraules. Copes i Capdemul sou les millors persones que he conegut aki;taliban,proumes...tu el millor jugador.Marlon,mollero...uns cracks .Es un comentari nomes,espere que no cree polemica.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

TE VAS ???? GRACIAS!!!! .Creo que le haras un gran favor a esta pagina,no se puede sembrar tempestades y luego querer quedar de niño bueno,mi emocion solo se puede demostrar asi :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Com deia Jack el destripador,
anem per parts;
sonse ha escrit:haviem dit q ens aviem expresat mal, son RADICALS.
Sou radiclas pero no porteu el simbol dels oros? :think:
Que, acas, no vos volen admitir?
sonse ha escrit: Ho torne a dir x enésima vegada.vam avisar a lafaltaenvide de que no assistiriem al sopar.aixi que si akell impresentable,manipulador...no tinc mes paraules...no llig el correu,jo no en puc fer mes.
A vore, ho torne a repetir per enesima vegada, no vaig tindre cap noticia teva ni d'en north i no es per ke no vaig mirar es correu ni perke no vaig estar atent al misatges privats, perke jo entre cada dia moltes vegades a la pagina i dec ser dels que mes ecriuen per asi, aixi que....
A mes, la setmana del sopar vos vaix enviar a tots dos un privat recordant i vos vaix demanar per favor que me confirmareu asistencia,
ja que el bar el obrien soles per nosatros com a favor personal i nesesitaba saber cert cuants eren.
Encara vaig ser prau burro jo, de no sabent res de vosaltros aixi com de en valenciano que va ser s'altre que va fallar, contar amb tots tres per si acas es presentabeu.
El vostre menu el vaig pagar jo de la meva bulchaca, per si no ho sabieu.
Aixi que altra volta si es apunteu a algo, feu el favor de complir la paraula.
sonse ha escrit:Be,lafalsetatenvide,mem si mho aclarixes,an missatges privats,que aki tampoc es el lloc correcte per tractar un tema personal
Pos mira,
com vosaltros habeu fet el que habeu fet,
prefereix que sentere tot el mon.
Si te sap greu pos ho sent.

Damunt al sopar em vaig enterar de mes coses que fereu en north
i Tu mateix a sa pagina, per que, com que el mon es un macaoret
resulta que a dos dels que anabeu insultant per asi en les partides,
casolitat de la vida,eren en angelito i en joenvit.

Aixi que Fill, tas cobert de gloria, mestre.

AU, SALUT.
I PER LA MEVA PART NO ESCRIURE MES DE ESTE TEMA
PERKE CONSIDERE QUE NO CAL PEDRE MES TEMPS AMB ASO.

A TRUCAR S'HA DIT
:drool: :drool: :drool:
Imatge

Amunt Sempre!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Mmmm.... :ditr: